دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1396 - 11:45
در گفت‌وگو با آنا

محمد پنجعلی: هر کس برای پرسپولیس زحمت کشید امروز در جشن شرکت کند/ بازی با الهلال، بازی مرگ و زندگی است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: رامین رضائیان برای پرسپولیس در مدت حضورش در این تیم زحمت کشید و بهتر است در جشن قهرمانی شرکت کند.
کد خبر : 172994

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد برگزاری مراسم قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: «از طرف باشگاه تماسی با ما برای حضور در ورزشگاه گرفته نشد ولی ما وظیفه خودمان می‌دانیم که امروز به ورزشگاه برویم و در جشن قهرمانی شرکت کنیم. ما هر چه داریم از باشگاه پرسپولیس است و سال‌ها منتظر چنین روزی بودیم و امیدوارم که مراسم خوبی را شاهد باشیم.»


وی در مورد حضور پیشکسوتان و برخی از بازیکنان قدیمی تیم مانند رضائیان در جشن قهرمانی افزود: «هر کس که به هر نحوی برای پرسپولیس زحمت کشیده است باید در جشن قهرمانی شرکت کند. رامین رضائیان هم در دو سال گذشته برای این باشگاه زحمت کشید و در این فصل هم امتیازات زیادی از پاس‌ گل‌ها و گل‌های او نصیب پرسپولیس شد و به نظر من کار قشنگی است که این بازیکن هم در جشن قهرمانی شرکت کند.»


پنجعلی در رابطه با شوخی برخی از بازیکنان پرسپولیس با کاپیتان و سرپرست تیم بیان کرد: «من این برنامه را کامل دیدم و چیز خاصی در این کلیپ ندیدم که بخواهند این مساله را بزرگ کنند. بالاخره تیم قهرمان شد و بازیکنان هم خوشحال هستند و از روی خوشحالی با برخی از بازیکنان شوخی کردند و مساله مهمی نبود که به آن دامن بزنیم.»


پیشکسوت پرسپولیس در مورد ترکیب این تیم در بازی امروز گفت: «پرسپولیس هفته آینده بازی سختی را در عمان با الهلال دارد و این بازی برای ما بازی مرگ و زندگی است. به نظر من برانکو باید در بازی امروز از بازیکنان نیمکت‌نشین تیم استفاده کند و فرصت بیشتری به این بازیکنان دهد. اگر این بازیکنان نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند بازیکنان اصلی را به زمین بفرستد چون قهرمانی با پیروزی دلچسب‌تر است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب