دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده برگزار می‌شود

حضور بیش از 400 بنگاه داخلی و خارجی

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته در سال جاری طبق تقویم برنامه نمایشگاه‌های داخلی از تاریخ 4 تا 7 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می­‌شود.
کد خبر : 172800

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، در این نمایشگاه علاوه بر عرضه انواع مواد شوینده و پاک‌کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، محصولات محافظت از پوست و مو، رنگ مو ،عطر، ادوکلن و اسپری، خوشبوکننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه‌ای، خدمات بازرگانی و مشاوره‌ای، انواع دستگاه‌ها، صنایع، تجهیزات و ماشین‌آلات مربوط به این صنعت به معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.


از جمله مهمترین اهداف این نمایشگاه ایجاد فضای مناسب به منظور جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، شناساندن و معرفی محصولات جدید، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه‌های فعالیت در بخش‌های علمی و تحقیقاتی پیرامون ذائقه مصرف‌کنندگان و فراهم ساختن زمینه های اشتغالزائی عنوان شده است.


این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از 16 هزار مترمربع و با حضور 237 شرکت داخلی و 190 شرکت خارجی از کشورهای چین، ایتالیا، ترکیه، کره، فرانسه، آلمان، لهستان، امارات، اسپانیا، هندوستان، سوئیس، مالزی، روسیه، انگلستان، هلند، ژاپن، لیتوانی، یونان، چک، بلاروس، اسلوونی، ایرلند، آمریکا و بلژیک برپا خواهد شد.


در مدت برگزاری نمایشگاه مذکور، هیاتی متشکل از متخصصان و تجار افغانی و ترکمنی از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب