دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1394 - 15:08
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد

حمل‌ونقل بار و کالا در پایتخت ساماندهی می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: بر اساس قانون، مدیریت شهری در خصوص جابه‌جایی بار و مسافر مسئولیت دارد و از این رو‌‌ وضعیت نابسامان حمل‌ونقل بار و کالا در پایتخت ساماندهی می‌شود.
کد خبر : 17277

به گزارش گروه اجتماعی آنا، سید جعفر تشکری هاشمی با اعلام این خبر، افزود: البته این به معنای حذف یا خدشه در نقش اتحادیه‌ها و صفوف مربوطه نیست، بلکه با حفظ و حتی تقویت جایگاه آن‌ها، تلاش خواهیم کرد تا تمام امور مرتبط با ساماندهی حمل‌ونقل بار و کالا را از مجرای همین نهادهای صنفی انجام دهیم، چرا که اعتقاد داریم تصدی‌گری شهرداری در شهر باید به حداقل میزان ممکن برسد.


وی با اشاره به اینکه دست‌اندرکاران جابه‌جایی بار و کالا از جمله رانندگان وانت‌بار از وضعیت نابه‌هنجار موجود بیشترین آسیب را می‌بینند، تأکید کرد: در قالب یک مدل اجرایی، به دنبال این هدف هستیم که مردم به راحتی به سیستم جابه‌جایی بار و کالا دسترسی داشته و مرسولات آن‌ها با نظم و انضباط و در قالب قواعد و ضوابط مشخص از مبداء به مقصد مورد نظر ارسال شود.


معاون شهردار تهران با تأکید بر اینکه مدیریت شهری سامانه حمل‌ونقل بار و کالا و دست‌اندرکاران این سامانه را مورد حمایت قرار خواهد داد، یادآور شد: البته این حمایت را با همراهی و همکاری اصناف و اتحادیه‌های مربوطه تعریف می‌کنیم و بر این باور هستیم که امور مرتبط با ساماندهی حمل‌ونقل بار و کالا را از طریق همین نهادهای مدنی به سرانجام برسانیم.


گفتنی است قبل از صحبت‌های معاون شهردار تهران، مهدی واحد وحدت‌کار ، معاون حمل‌ونقل بار و کالای سازمان ترافیک با ارائه گزارشی از مدل‌های پینشهادی به منظور جابه‌جایی بار و کالا، تحقق این مهم را باعث ایجاد نظم و انضباط در شهر و ارتقای کیفیت زندگی شهری دانست و از تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص با مشارکت اتحادیه‌ها و نهادهای مربوطه خبر داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته