دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1394 - 16:17

قهرمانی و نائب قهرمانی مسابقات ورزشی دانشگاه‌ آزاد اسلامی خراسان رضوی به نیشابور رسید

نائب قهرمانی در رشته‌های فوتسال پسران و طناب‌کشی دختران به همراه قهرمانی در مسابقات آمادگی جسمانی و داژبال (وسطی) در مسابقات استانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی به واحد نیشابور رسید.
کد خبر : 17269

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با شرکت ۱۰ تیم به میزبانی مشهد در پنج روز برگزار شد که در این مسابقات تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور با شکست در برابر مشهد، به مقام نائب قهرمانی دست یافت.


مسابقات طناب کشی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با شرکت هفت تیم به میزبانی قوچان برگزار شد که در این مسابقات تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور به مقام نائب قهرمانی و تیم‌های بردسکن و مشهد به همراه قوچان به مقام‌های اول و سوم مشترک دست یافتند.


مسابقات آمادگی جسمانی و داژبال (وسطی) دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی به میزبانی واحد نیشابور با شرکت هشت تیم در دو روز در مجموعه ورزشی پهلوان شورورزی این دانشگاه برگزار شد که واحد نیشابور در هر دو رشته به مانند سال گذشته به مقام قهرمانی رسید.


تیم‌های مشهد و بردسکن به عنوان مقام‌های دوم و سوم مسابقات آمادگی جسمانی و تیم‌های درگز و قوچان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم مسابقات داژبال را کسب کردند.


در بخش انفرادی مسابقات آمادگی جسمانی، شوکت پیرانی از واحد نیشابور به مقام اول و فاطمه محمدی و هاجر قدوسی از واحد مشهد به مقام‌های دوم و سوم این دوره مسابقات نائل آمدند.


علی دهنو خلجی، علی عابدی، امین حجتی مقدم، محمدعلی رضوانی، حسین انصاری، محمد امینی، ارسلان رحمانی‌زاده، سعید مهرآبادی، ایمان عبدالله‌آبادی، حسین نعمتی، حمید کرمانی، رامین اثنی عشری، به سرپرستی حسین شهرآبادی و مربیگری علی انتظاری اعضای تیم فوتسال پسران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور را تشکیل می‌دهند.


مژگان مژدکانلو، مرضیه گرمابی، آرزو غزنوی خضرآبادی، صدیقه خیری، فاطمه مقدادی، فرشته انتظاری، زهره توزندجانی، فاطمه سادات حسینی، معصومه قارچشمه به مربیگری مهناز الله وردی و به سرپرستی رضا صبوری اعضای تیم طناب کشی واحد نیشابور را تشکیل می‌دهند.


تیم آمادگی جسمانی نیشابور را شوکت پیرانی، آتنا طاهری، زینب رضایی، ناهید لطفی به مربیگری بکائیان و اعضای تیم داژبال شامل الهام حسینی، یگانه دولت آبادی، حمیرا سهیلی، شوکت پیرانی، آتنا طاهری و زینب رضایی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب