دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1394 - 16:56
طه هاشمی:

جاذبه‌های استان فارس می‌تواند آن را به قطب گردشگری دانشجویی تبدیل کند

نخستین جلسه شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد استان فارس برگزار و برنامه‌های متنوع فرهنگی با توجه به نیاز‌ها و ضرورت‌ها فرهنگی مورد تصویب قرار گرفت.
کد خبر : 17265

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سیدطه هاشمی در نخستین نشست شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس اظهار کرد: فرهنگ از دیگر بخش‌های دانشگاه جدا نیست و بخش‌های دیگر دانشگاه باید پیوست‌های فرهنگی داشته باشند.


وی بر برگزاری و ترویج کرسی‌های آزاداندیشی و جلسات مناظره در دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: واحدهای دانشگاهی باید برای پنج ساله آتی برنامه‌های راهبردی بدهند.


هاشمی با توجه به تحولات فرهنگی و اجتماعی امروز گفت: باید جوانان را به رسمیت بشناسیم و با انحرافات برخورد و زمینه‌های ایجاد انحرافات و تعرضات اخلاقی موجود جامعه را آسیب‌شناسی کنیم.


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد با توجه به ظرفیت‌های هنری و فرهنگی موجود در دانشگاه‌ها، بیان کرد: ما در چارچوب شرع و دین از فعالیت‌های فرهنگی و هنری حمایت می‌کنیم و به شدت نیز با انحرافات و اقدامات خلاف شرع برخورد می‌کنیم.


هاشمی با یادآوری ظرفیت گردشگری استان فارس تأکید کرد: به دلیل جاذبه‌های مختلف گردشگری در این استان از جمله مجموعه باستانی تخت جمشید، پاسارگاد، آرامگاه سعدی، حافظ و صد‌ها جاذبه گردشگری دیگر که در این استان قرار دارد، فارس می‌تواند به قطب گردشگری دانشجویی تبدیل شود.


نخستین جلسه شورای راهبردی فرهنگی دانشگاه آزاد استان فارس با حضور حجت الاسلام دکتر عبدالرضا جمال‌زاده نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد، دکتر حمید محمودیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد استان، دکتر عبدالمجید اسدی معاون هماهنگی استان فارس، دکتر حمزه سارویی رئیس واحد شیراز و دیگر اعضا برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته