دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1394 - 16:10

معرفی مدیر جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی کرمان

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان حراست سازمان مرکزی دانشگاه و استان و همچنین روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان عباس، جعفریان به عنوان سرپرست جدید حراست واحد کرمان معرفی شد.
کد خبر : 17257

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این مراسم از بیش از دو دهه تلاش محمدرضا عربی در دانشگاه آزاد اسلامی و بیش از سه دهه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان بازنشستگی نائل و از وی تقدیر و تجلیل به عمل آمده و عباس جعفریان به عنوان سرپرست جدید حراست واحد کرمان معرفی شد.


رئیس واحد کرمان با توجه به فعالیت‌های عربی به عنوان مدیر حراست و بازرس منطقه ۷(سابق) دانشگاه، وی را شخصی صادق و پرتلاش معرفی کرده و از زحمات وی تقدیر و تشکر کرد.


دکتر بابک آل طه افزود: عربی بار‌ها به بنده مراجعه کرده و تقاضای بازنشستگی خود را ارائه کرد اما بنده از وی درخواست همکاری کردم اما خوشحالم که امروز خلا وجود وی با وجود یکی از همکاران باسابقه و قدیمی پر خواهد شد.


معاون ریاست مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی نیز با توجه به نقش حراست در سازمان اظهار کرد: شعار ما پیشگیری و درمان است و نه مچ‌گیری و برای این منظور به همدلی و مودت نیازمندیم.


خدیو با بیان اینکه چارچوب حراست در مقام اول التزام به دستورات دین مبین اسلام است، افزود: رعایت قوانین و ترویج حس مسئولیت پذیری، تلاش برای حفظ امنیت همکاران، تکریم ارباب رجوع، حفظ آبرو و حریم خصوصی کارکنان، تلاش در جهت شایسته سالاری از جمله اصول کار حراست هستند.


عربی نیز با تشکر از روسای واحد کرمان در طول خدمت به جامعه دانشگاهی اظهار کرد: به حق، همکاری بنده با دکتر آل طه به دلیل سوابق و آشنایی با وی از بهترین ایام خدمت بنده است.


وی با تشکر از زحمات پرسنل حراست در دوران خدمت خود توضیح داد: اگر همیاری و تلاش این عزیزان نبود قطعا موفقیتهای بنده در طول خدمت به نحو دیگری رقم می‌خورد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته