دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1396 - 19:16

کولاکوویچ: اگر به صعود در لیگ جهانی ایمان نداشتم به ایران نمی‌آمدم/ به شهرام محمودی دیگر اصرار نمی‌کنم

سرمربی تیم‌ملی والیبال در دومین تمرین بازیکنان تیم‌ملی وضعیت آنها را شرح داد.  
کد خبر : 172519

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، ایگور کولاکوویچ در تمرین تیم‌ملی والیبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: در سه روز گذشته تمرینات با بازیکنان را شروع کرده‌ایم. بازیکنان به دو گروه اول و دوم تقسیم شده بودند که گروه دوم ذهنیت بهتری داشتند چرا که استراحت کرده بودند و در تعطیلات به سر می‌بردند. به همین دلیل از لحاظ فیزیکی آماده‌تر بودند که با آنها یک جلسه صحبت کردم و از هر نظر آمادگی کامل پیدا کردند. در تمرین امروز بیشتر حرکات سرعتی و پرشی را انجام دادیم.


وی در مورد وضعیت بازیکنان هر دو گروه اول و دوم گفت: به نظر من باید دیدگاه خود را عوض کنیم. ما گروه اول و دوم نداریم بلکه همه بازیکنان در یک گروه هستند و به نظرم بهتر است بگویم گروه بزرگتر و کوچکتر. ما 16 بازیکن در تمرین امروز تیم‌ملی در اختیار داشتیم که سه نفر آنها به صورت انفرادی تمرین کردند. البته برخی از این بازیکنان نمی‌توانند در لهستان ما را همراهی کنند، اما نباید نگران باشند به این خاطر که آنها را در شرایط تمرین قرار خواهم داد و در بازی‌های بعدی از آنها استفاده خواهم کرد. در حال‌حاضر گروه بزرگتر تمرینات سخت‌تر و گروه کوچکتر تمرینات ابتدایی‌تر انجام می‌دهند. من هنوز لیست 21 بازیکن نهایی را انتخاب نکرده‌ام، اما مطمئن هستم که بازیکنان من بهترین عملکرد را خواهند داشت چرا که پتانسیل بازیکنان ایران بسیار بالاست.


وی در پاسخ به اینکه در مسابقات لیگ جهانی به صعود امیدوار هستید یا خیر، اظهار کرد: اگر به صعود ایمان نداشتم به ایران نمی‌آمدم. رفتار والیبالیست‌ها بسیار حرفه‌ای است و توانایی بالایی دارند و به صعود بسیار امیدواریم.


وی همچنین در پاسخ به اینکه شهرام محمودی درخواستش را رد کرده و به تیم‌ملی نیامده، عنوان کرد: من او را به تیم‌ملی دعوت کردم، اما درخواستم را رد کرد. فکر می‌کنم تصمیمش را گرفته و تمایل ندارد به ترکیب تیم‌ملی اضافه شود. من 21 بازیکنم را کنار هم قرار داده‌ام و با هم تمرینات سخت و فشرده را ادامه خواهیم داد. من به تصمیم شهرام محمودی احترام می‌گذارم. بازیکنی که از نظر فکری و ذهنی آماده نباشد ما هم نمی‌توانیم به او اصرار زیادی کنیم، اما شخصا فکر می‌کنم هنوز جوان است و می‌تواند به تیم‌ملی کمک کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته