دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1396 - 16:59
عضو کمیسیون آموزش مجلس:

اجرای نظام هماهنگ پرداخت برای معلمان در آینده‌ای نزدیک

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس از جلسه مشترک با مسئولان وزارت آموزش و پرورش برای اجرای فاز دوم نظام هماهنگ پرداخت فرهنگیان خبر داد.
کد خبر : 172499

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، محمد بیرانوندی با اشاره به اینکه موضوع مطالبه فرهنگیان درباره بهبود وضعیت معیشتی و حقوقی به صورت متناوب در سال‌های گذشته مطرح شده بود، گفت: در این راستا وزارت آموزش و پرورش در سال گذشته اقدام به اجرای فاز اول طرح رتبه‌بندی معلمان کرده است تا برخی از مشکلات برطرف شود.


نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه در مسیر اجرای فاز اول طرح رتبه‌بندی معلمان نواقصی وجود داشت اما نباید فراموش کرد که کمک‌های خوبی نیز به فرهنگیان اختصاص یافت.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک وزارت آموزش و پرورش باید نسبت به اجرای فاز دوم در قالب نظام هماهنگ پرداخت اقدام کند؛ از این رو امروز دوشنبه (۲۸ فروردین‌ماه) در جلسه‌ای مشترک بین اعضای کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس با کارشناسان وزارت آموزش و پرورش این مهم بررسی خواهد شد.


رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس دهم یادآور شد: تلاش خواهد شد تا علاوه بر بررسی نواقص گذشته طرح رتبه‌بندی معلمان، راهکارهایی ارائه شود تا در اجرای فاز دوم مشکلات کمتری وجود داشته باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته