دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1396 - 16:15

پیام سرلشکر صفوی به مناسبت روز ارتش

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، در پیامی فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهان و پرسنل ارتش تبریک گفت.
کد خبر : 172482

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در بخشی از پیام سرلشکر سیدیحیی صفوی به مناسبت روز ارتش آمده است: بی شک نام‌گذاری این روز به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی از جمله ابتکارات و دور اندیشی های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران بوده است که علاوه بر آنکه مبین اهمیت و جایگاه خاص ارتش در نظام جمهوری اسلامی ایران و در دفاع از کشور است به مرور زمان و در حوادث و برهه های حساس انقلاب بویژه در امتحان بزرگ هشت ساله دفاع مقدس جلوه‌ای نو از ارتشی انقلابی و اسلامی به این بخش از نیروهای مسلح در اذهان عموم بخشید.


صفوی در بخشی از این پیام با اشاره به اقدامات نیروهای مسلح در ارتقاء آمادگیهای دفاعی و تقویت توان بازدارندگی در برابر دشمنان، تاکید کرده است: علیرغم تمام ناآرامی ها و ناامنی های منطقه که ناشی از تولید بحران توسط نیروهای فرا منطقه ای و سیاسیت افزایش تنش و درگیری در منطقه است، عملکرد نیروهای مسلح در تامین امنیت جمهوری اسلامی ایران در سطح فراتر از انتظار قرار دارد و این موضوع حکایت از آن دارد که بمانند سابقه هشت سال دفاع مقدس هر جا که نیروهای انقلابی و اثر گذار در وفاق و وحدت در برابر دشمن صف واحد کشیده اند آنجا پیروزی ازآن جبهه حق بوده است و امروز توان بازدارندگی موثر جمهوری اسلامی ایران، نشان دهنده اقتدار و مجاهدت و تلاش های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.


در این پیام تاکید شده است: از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران هم افزایی قدرت میان ارتش دلاور و سپاه سلحشور است و استراتژِی اتحاد مابین نیروهای مسلح علاوه بر آنکه باعث بروز هم افزایی قدرت و تاثیر گذاری این دو نیروی انقلابی بر یکدیگر گردیده مو جبات گسترش آمادگی های دفاعی کشور را نیز فر اهم آورده است.


توان دفاعی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر دانش بومی تولید تجهیزات و سخت افزارهای دفاعی توسط نیروهای مومن و جوانان اثر گذار این مرز و بوم است و پیروزی‌های هشت سال دفاع مقدس ملت ایران نشان داد که تنها نیروهای مسلح قدرتمند می توانند از مرزهای جمهوری ایران در برابر هرگونه تهدیدی صیانت نمایند و توان بازدارندگی نیروهای مسلح مانند سدی محکم در برابر فکر هرگونه تهدید و تجاوزی قراردارد.


در این پیام تاکید شده است: امروز بیش از گذشته توسعه توان رزمی و دفاعی و تلاش برای افزایش قدرت بازدارندگی ناشی از توان سخت افزاری در کنار بصیرت انقلابی و دینی مورد انتظار فرماندهی معظم کل قوا از نیروهای مسلح انقلابی ارتش و سپاه است. بزرگترین پشتوانه نیروهای مسلح حضور نیروهای بسیجی و پیوستگی ملت با نیروهای مسلح است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته