کتاب «فراتر از یادگیری» با ارزشیابی توصیفی به چاپ رسید
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در کتاب «فراتر از یادگیری» آمده است: ارزشیابی توصیفی در آموزش و پرورش ایران، رویدادی خجسته و نوآورانه در حوزه تعلیم و تربیت است که بنا دارد تحولاتی بنیادین و گسترده را در حوزه آموزش و یادگیری ایجاد کند.
این نوع ارزشیابی با ارائه الگوی کیفی تلاش میکند برخلاف الگوهای رایج ارزشیابی، بجای نگاه کمی، از طریق توجه به معیارهای برنامه درسی و آموزشی به عمق و کیفیت یادگیری دانشآموزان توجه کرده و سپس تبیین و توصیفی از وضعیت آنها را ارئه کند. این کتاب با هدف آشنایی با اهمیت ارزشیابی توصیف و تاثیر آن بر رشد مهارت های یادگیری دانش آموزان نگاشته شده است. مطالعه این کتاب به همه معلمان، دانشجویان و استادان حوزه سنجش و ارزشیابی پیشنهاد میشود.
این کتاب با همکاری سیداحمد هاشمی و خلیل فروتن نوشته شده و اکنون در همه کتاب فروشی های معتبر کشور موجود است. تاکنون 36 جلد کتاب توسط دکتر سیداحمد هاشمی مورد تالیف و ترجمه قرار گرفته شده است.
انتهای پیام/