دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1396 - 11:27
در گفت‌وگو با آنا؛

رضا مهاجری: پرسپولیس می‌خواهد با برد جشن قهرمانی بگیرد/ احتمال ماندن من در پدیده زیاد است

سرمربی پدیده مشهد گفت: پرسپولیس نمی‌خواهد مقابل هوادارانش با باخت یا تساوی جشن قهرمانی بگیرد.
کد خبر : 172308

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پدیده مشهد بعد از 5 برد متوالی در هفته قبل رقابت‌های لیگ برتر مقابل تراکتورسازی شکست خورد تا نوار پیروزی‌های این تیم پاره شود. پدیده در هفته بیست و هشتم مهمان پرسپولیسی است که باید مقابل هواداران خودش در تهران جشن قهرمانی را برپا کند و این مساله کار را برای پدیده سخت می کند.


رضا مهاجری سرمربی پدیده در خصوص بازی روز چهارشنبه تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «این بازی برای هر دو تیم مهم است. پرسپولیسی‌ها بعد از بازی جشن قهرمانی را برپا می‌کنند و به طور حتم نمی‌خواهند مقابل هواداران خودشان با باخت یا تساوی جشن قهرمانی را بگیرند. ما هم تیم دست و پا بسته‌ای مقابل پرسپولیس نیستیم و در این بازی برای کسب امتیاز وارد زمین می‌شویم.»


سرمربی پدیده در مورد وضعیتش برای قرار گرفتن روی نیمکت این تیم در فصل بعد لیگ برتر گفت: «در روزهای اخیر جلساتی را با مدیرعامل باشگاه داشتم و صحبت‌های خوبی رد و بدل شد. هنوز چیزی در مورد آینده مشخص نیست اما با صحبت‌هایی که انجام شد احتمال ماندن من در پدیده زیاد است.»


رضا مهاجری در ادامه در مورد شکست این تیم مقابل تراکتورسازی و پاره شدن نوار پیروزی‌های متوالی این تیم گفت: «ما مقابل تراکتورسازی تلاش زیادی کردیم و به قول قلعه‌نویی سرمربی حریف هر دو تیم می‌توانستند پیروز میدان باشند. بازیکنان ما تلاش خودشان را کردند و من از همه آنها راضی هستم و اگر فرصت‌های خودشان را تبدیل به گل می‌کردند شاید ما پیروز این میدان می‌بودیم.»


وی در رابطه با شانس پدیده برای قرار گرفتن در جمع تیم‌های بالای جدول بیان کرد: «بعد از شکست مقابل تراکتورسازی شانس کسب سهمیه را از دست داده‌ایم و من هم در جلسه‌ای که با بازیکنان داشتم به آنها گفتم که در سه بازی آخر باید فقط به فکر اعتبار پدیده باشیم. ما در بازی‌های پایانی لیگ برای اعتبار خودمان می جنگیم و در این سه بازی عیار پدیده مشخص می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته