دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1396 - 16:57

اخبار دانشگاه؛ از جشنواره غذا تا برپایی کارگاه‌های آموزشی

با موافقت حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی و همکاری کانون آگهی پزشکی جشنواره غذا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند برگزار شد.
کد خبر : 172298

به گزارش آنا، در جشنواره غذا که با هدف ترویج غذای سالم و معرفی غذاهای بومی و سنتی برگزار شد، دکتر کیوان صائب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند، معاونان دانشگاه، مدیر دانشجویی در میان دانشجویان حضور یافته و از نزدیک با خلاقیت‌های دانشجویان آشنا شدند.


شرکت‌کنندگان انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها، پیش غذا و میان وعده‌هایی مفید را در این جشنواره به نمایش گذاشتند.


قرار شد به تمام گروه‌های شرکت کننده در جشنواره با لحاظ اولویت جوایزی اهدا شود.



کارگاه آموزشی فرزندپروری


کارگاه آموزشی فرزند پروری ویژه کارکنان واحد دهلران برگزار شد.


در این کارگاه آموزشی که مختص کارکنان بود و در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد، اسماعیلی از استادان حق التدریس رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران مطالبی را در این باره بیان کرد.




کارگاه «نویسندگی و ویراستاری»


کارگاه آموزشی «نویسندگی و ویراستاری» با حضور دکتر محمد حسن ادریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد برگزار شد.


دکتر محمد حسن ادریس، استاد زبان و ادبیات فارسی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد به بررسی بیان اصول نویسندگی و نگارش صحیح برای انتقال آنچه در ذهن ما قرار دارد بر روی کاغذ پرداخت.


مدیر روابط عمومی واحد دولت آباد هدف از برگزاری کارگاه «نویسندگی و ویراستاری» را در مرحله نخست، افزایش مهارت‌های خلاقانه‌ نویسندگان نوقلم که قصد دارند داستان‌نویسی کنند و یا مطالبی برای انتشار در نشریات دانشجویی ارائه دهند بیان کرد و گفت: «علاقه‌مندان پس از گذراندن مرحله مقدماتی و فراگیری اصول اولیه نویسندگی باید با تمرین به صورت حرفه‌ای به نگارش بپردازند. »


مهدی داوری درباره ویژگی‌های این دوره افزود: «شرکت‌کنندگان در این دوره،باید ویژگی‌های یک نوشته خوب وموفق را از جمله (ساده نویسی، اختصار، پاکی فکر، وحدت موضوع،...) برای ورود به عناصر داستان و نوشته خود استفاده کنند.»


وی در باره سایر مطالب ارائه شده در این کارگاه گفت: «اصول اختصار در نگارش، پیکره یک نوشته استاندارد و ویژگی یک نویسنده موفق در جلسه اول و دوم این کارگاه برای دانشجویان تدریس و به سوالات مطرح شده از سوی شرکت کنندگان پاسخ داده شد.»


گرامیداشت هفته فناوری هسته ای


به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان مراسم گرامیداشت هفته فناوری هسته ای برگزار شد.


در این برنامه تئاتر شهدای هسته ای با موضوع شهدای هسته ای و اهمیت کار در مراکز هسته ای با اجرای گروه تلنگر اجر و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.


اعضای گروه تئاتر تلنگر؛ محمد اسماعیلی، محمد اسدی، محمدرضا طحانی، ایمان علیدوستی و صالح حسنی هستند.


آموزش دوره های ضمن خدمت


دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان با استقبال کارمندان و با موضوع اصول بهداشت روانی در محل سالن کنفرانس واحد برگزار شد.


مهندس بهزاد فرهنگ مسئول آموزش دوره‌های آموزش ضمن خدمت از استقبال کارمندان در دوره‌های آموزشی بر اساس تقویم آموزشی تشکر کرد و از برگزاری دوره‌های آموزشی براساس تقویم آموزشی واحد در روزهای آتی خبر داد.


نمایه مقاله


مقاله بهمن طاهری استاد واحد بیله سوار در مجله International Journal of Energy and Environmental Engineeringدانشگاه ازاد اسلامی Springer که در زمره مجلات بین المللی قرار دارد،به چاپ رسید .


انتصاب مجدد معاون


با حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد محمودآباد نیما رنجبرمالی دره در سمت معاون این مرکز دانشگاهی ابقا شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، صدور حکم معاون مرکز محمودآباد با موافقت دبیر هیات امنا و شورای انتصابات و ابلاغ رئیس دبیرخانه هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران بوده و به‌مدت یک سال تمدید شد.


رنجبر پیش از این به مدت یک سال و اندی معاون مرکز محمودآباد بوده و خدمات شایانی در حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی محمودآباد ارائه داده است.


وی دانش آموخته دکتری عمران در گرایش خاک و پی است.


نشست نوروزی


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمودآباد در دو نشست جداگانه با استادان و کارکنان این دانشگاه دیدار نوروزی داشت.


احمدی در این دیدارها نقش کارکنان و استادان را در ارتقا و بهبود وضعیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه موثر و معتبر دانست و از آنان خواست تا در راستای دغدغه رئیس دانشگاه و مسئولان استانی برای نیل به اهداف درآمدی غیر شهریه از جمله کارگاه‌های آموزشی نیروی انسانی و شرکت‌های دانش‌بنیان و اقتصادی را راهکارهایی دهند تا مشکل کمبود نقدینگی از این طریق جبران شود.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی محمودآباد نقش و بکارگیری اخلاق اسلامی، هنر و خلاقیت استادان و کارکنان را در تثبیت و جذب دانشجو در دانشگاه موثر دانست.


در ادامه این دیدارها رنجبر معاون مرکز و حجت الاسلام نامور مسِئول دفتر فرهنگ اسلامی به بیان برخی از نکات مهم در حوزه فعالیت خود پرداختند.


در پایان این دیدارها هر یک از استادان و کارکنان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخته و راهکارهائی را برای ارتقای دانشگاه پیشنهاد کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته