دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1396 - 10:21

رقابت دانشگاهیان واحد بندرانزلی در بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت

مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار شد.
کد خبر : 172288

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مرحله مقدماتی مسابقات بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در سه بخش کتبی، شفاهی، هنر و ادبیات دینی بوده که در بخش شفاهی ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان و در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.


در این دوره از رقابت‌ها 36 شرکت‌کننده در رشته‌های حفظ (جز 30، 5 جزء، 10 جز، 20 جز و حفظ کل)، ترتیل، تحقیق و اذان(ویژه برادران) با یکدیگر به رقابت پرداختند.


در بخش خواهران؛ صغری خورشیدی و فروزان رمضانخواه و در بخش برادران نیز جمشید بذربخش و مرتضی ابراهیمی داوری این دوره از مسابقات را برعهده داشتند.


در پایان بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد واحد بندرانزلی و در بخش آزمون شفاهی و رشته ترتیل خواهران؛ حمیده برزگر و در رشته حفظ 5 جز پروانه اسماعیلی به عنوان نفرات برگزیده بخش دانشجویی معرفی شدند.


در بخش کارکنان و در رشته ترتیل خواهران؛ مهدیه وارسته اول شد و در رشته تحقیق لیلا حقدوست مقدم و سیده ماهرخ میرقربانی به ترتیب اول و دوم شدند. در بخش استادان و در رشته ترتیل خدیجه اسماعیلی روشن به عنوان نفر برگزیده معرفی شد.


در بخش دانشجویی برادران؛ رضا تقی پور در رشته ترتیل، محمدرضا حقدوست در رشته حفظ 5 جز، علی ابراهیمی در رشته تحقیق و محمدهادی پورحسرت در رشته اذان به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.


در بخش کارکنان و در رشته ترتیل حمیدرضا فریدی و در رشته تحقیق نیز سجاد فلیحی نفرات برگزیده این دوره از مسابقات معرفی شدند. در بخش استادان، در رشته ترتیل مجید ابراهیمیان و در رشته تحقیق محمدرضا صفری عنوان برتر را به خود اختصاص دادند.


نفرات برگزیده مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به مسابقات استانی راه می یابند. همچنین بخش کتبی این دوره از رقابت ها در آذر سال جاری برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته