دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1396 - 09:13
در گفت‌وگو با آنا؛

درویش: اولویت ما برای فصل بعد حسین فرکی است/ از سه مربی دیگر هم برنامه می‌گیریم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: هفته آینده جلسه هیات‌مدیره باشگاه را برگزار خواهیم کرد تا درخصوص سرمربی فصل بعد تصمیم بگیریم.
کد خبر : 172233

رضا درویش درباره دیدار 6 امتیازی این هفته تیم سایپا با صنعت‌نفت آبادان در لیگ برتر به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «ما هنوز خیال‌مان از ماندن در لیگ برتر راحت نشده است و باید در ادامه رقابت‌های لیگ برتر با جدیت برابر حریفان بازی کنیم تا فصل را با نتایج خوبی به پایان ببریم. ما با بازی خوبی که برابر استقلال خوزستان انجام دادیم شایستگی‌های خود را دوباره نشان دادیم و به‌همین خاطر باید در سه دیدار باقی‌مانده ارزش‌های خود را بیشتر به حریفان ثابت کنیم.»


او افزود: «صنعت‌نفت یکی از با سابقه‌ترین تیم‌های فوتبال ماست که همانند تیم سایپا در جایگاهی قرار گرفته‌ است که استحقاق آن را ندارد. آنها در هفته‌های اخیر روند رو به‌رشدی را طی کرده‌اند و حتی موفق شدند پرسپولیس قهرمان زودهنگام لیگ را شکست دهند. بنابراین ما بازی بسیار سختی داریم و کادرفنی و بازیکنان به خوبی می‌دانند که باید در این جدال سخت برنده شوند تا به رتبه‌های بالاتر برسند. امیدوارم با ارائه یک بازی بدون اشتباه بتوانیم به حداکثر امتیازات دیدار حساس با صنعت‌نفت دست یابیم.»


مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اینکه جایگاه فعلی تیمش جالب توجه نیست، بیان کرد: «تیم ما امسال بیش از اندازه جوان شد و به‌خاطر تغییراتی که به وجود آمد، زمان برد تا بازیکنان به هماهنگی مورد نظر برسند. در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری گرفتیم و قصد داریم در سه بازی آینده به 9 امتیاز ممکن برسیم و حتی این شانس رابرای خود ایجاد کنیم که پایان لیگ شانزدهم را با رتبه‌ای تک رقمی به‌پایان برده‌ایم.»


وی درباره پیشنهادهایی که به باشگاه سایپا برای جذب مهدی ترابی شده، عنوان کرد: «ترابی با باشگاه سایپا قرارداد دارد و تنها در صورتی به او رضایت‌نامه می‌دهیم که فوتبالش را در اروپا دنبال کند. او پیشنهاداتی از تیم‌های آلمانی دارد که پس از بررسی این پیشنهادها در صورت تمایل خودش به تیمی می‌رود که بیشترین نقش را در آینده فوتبالی‌اش خواهد داشت.»


درویش درباره اینکه فصل آینده تیم سایپا با حسین فرکی وارد رقابت‌های لیگ برتر می‌شود یا مربی دیگری جای او را می‌گیرد، گفت: «تمدید قرارداد با حسین فرکی موضوعی دو طرفه است که در جریان مذاکره مشخص می‌شود. ما هفته آینده جلسه هیات‌مدیره باشگاه را برگزار خواهیم کرد تا درخصوص سرمربی فصل بعد تصمیم بگیریم. اگرچه اولویت ما حسین فرکی است اما از 3 مربی دیگر هم برنامه می‌گیریم تا در صورت نرسیدن توافق با فرکی با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره شویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته