دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1396 - 07:54
مشاور رئیس سازمان سما:

مدارس سما پشتوانه‌ای قوی با برند دانشگاه آزاد اسلامی دارد

مشاور رئیس سازمان سما گفت: اکنون مدارس ما از پشتوانه قوی با برند دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی با اعتبار جهانی و با قدمت بیش از 34 سال برخوردار است؛ باید با افتتاح مدارس جدید شأن دانشگاه در نظر گرفته شود.
کد خبر : 172183

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، دکتر سعید فرشاد در یازدهمین جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، سما استان گیلان را یکی از موفق ترین معاونت های سما در کشور دانست و گفت: حوزه سما در استان گیلان با فعالیت های خوبی که در سال گذشته داشته، توانست با ارتقای کیفیت آموزشی در این استان برندسازی کند و اکنون توانسته اعتماد خوبی را در خانواده های گیلانی به وجود آورد.



وی افزود: انتظار سازمان سما از واحدهایی که توسعه را در برنامه کاری خود دارند باید توجه کنند که این توسعه در شأن دانشگاه آزاد اسلامی باشد.


فرشاد تصریح کرد: به هر قیمتی نباید مدرسه ای را افتتاح کرد که نتواند از امکانات پیشرفته و منحصر به فرد دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کند و امیدوارم با تاسیس مدرسه های پرکیفیت، قدم های خوبی برای خدمت به فرزندان میهن اسلامی برداشته شود.


دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان هم، پرداختن به مقوله برندسازی را مورد توجه قرار داد و گفت: تمام تلاش ما در استان گیلان در راستای معرفی برند مناسب از دانشگاه آزاد اسلامی است و باید با ارتقای کیفیت تلاش کنیم تا شناخته شویم.



دکتر علیرضا امیرتیموری ادامه داد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با همت و تلاش دکتر میرزاده، دارای امکانات پیشرفته و غیر قابل مقایسه با دیگر مراکز علمی است و باید برای شناساندن هرچه بیشتر آن، تلاش کنیم.


رئیس شورای نظارت و هماهنگی سازمان سما در استان گیلان توجه به محصولات دانش بنیان را مهم دانست و خاطرنشان کرد: مراکز رشد راه اندازی شده در استان گیلان باید در راستای ظرفیت های موجود در بحث اقتصاد دانش بنیان و راه اندازی هسته های فناور و شرکت های دانش بنیان همصدا شده و در شناساندن توانایی ها و توانمندی های موجود کوشا باشند.


دبیر شورای نظارت و هماهنگی سازمان سما استان گیلان نیز گزارش مبسوطی از روند فعالیت های علمی این سازمان رادر استان گیلان ارائه داد و با برشمردن اهداف سازمان سما استان گیلان در سال 1396، گفت: توسعه رشته، راه اندازی پردیس، آموزش کوتاه مدت، فعالیت های کاربنیان، جذب دانشجو و ایجاد آموزشکده در مناطق محروم از جمله اهداف پیش بینی شده در سال جدید است.



دکتر رحمت علی صابری حقایق ادامه داد: در حوزه مدارس، توسعه مدارس در مناطق فاقد مدرسه، توسعه زبان، فعالیت های فوق برنامه، تأکید بر کیفیت، تحصیل حرفه ای، مهارت آموزی ، ابعاد 6 گانه ارتقای برند و مجتمع مدرسه ای از دیگر اهداف حوزه سمااستان گیلان در سال 1396 است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب