دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1396 - 16:09

گلزاده: تغییرات در هیات مدیره دست وزیر ورزش است/ برای پرسپولیس برنامه 10 ساله داریم

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: برای باشگاه پرسپولیس برنامه‌های بلندمدت 5 و 10 ساله داریم.
کد خبر : 172144

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، فرشید گلزاده درباره جلسه امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: «بعد از قهرمانی زودهنگام پرسپولیس ما نیاز داشتیم در مورد برنامه های آتی این تیم با اعضای هیات مدیره صحبت کنیم به همین دلیل امروز در جلسه ای از برنامه های بلند مدت 10 ساله و 5 ساله صحبت شد تا جایی که چشم‌انداز روشن برای پرسپولیس ترسیم کنیم و به یک باشگاه بزرگ با زیرساخت‌های حرفه‌ای تبدیل شود. درباره موضوعات جاری هم صحبت‌هایی شد و مشکلات و مسائلی که باید مورد حل و فصل قرار بگیرد هم از دیگر موضوعات بود.»


وی درباره اینکه شما صحبت از قراردادهای 10 ساله و 5 ساله کردید در حالی که در فوتبال ایران این اتفاق نادر است، اظهار داشت: «خیر. ما از برنامه‌های بلندمدت و راهبردی صحبت کردیم نه از قراردادهای بلند مدت. هدف ما این است که بگوییم 10 سال دیگر باشگاه پرسپولیس در کدام جایگاه است بنابراین باید به سایر موضوع ها ورود کنیم و این باشگاه را حرفه ای کنیم.»


گلزاده درباره حمایت‌های اسپانسر از باشگاه هم، گفت: «در برنامه بلندمدت مسائل پایه‌ای اقتصادی را بنا خواهیم کرد تا تنوعی در مدل‌های درآمدی باشگاه ایجاد شود و پرسپولیس به یک نوع درآمد وابسته نباشد. باید از مسیرهای مختلف درآمدزایی استفاده کنیم تا پشتوانه خوبی برای این باشگاه تشکیل دهیم.»


عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه تغییرات پی در پی در بحث مدیریت و اینکه این تغییرات باعث می‌شود این برنامه‌ها انجام نشود، اظهار داشت: «هدف این است که یک زیرساخت حرفه‌ای برای پرسپولیس به یادگار بگذاریم تا این برنامه، محور باشگاه ها باشد نه اشخاص و سلایق. توفیقات خوبی با حضور طاهری به وجود آمد و پرسپولیس در این برهه‌ یکی از بهترین زمان‌های خود را تجربه کرد. نباید باشگاه از تغییرات زیادی که احتمال دارد در آینده در آن ایجاد شود آسیب ببیند.»


گلزاده درباره جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: «هنوز هیأت مدیره در جریان این موضوع نیست و ما هم اطلاع زیادی از این برنامه نداریم.»


وی درباره مسائل مالی باشگاه هم گفت: «امروز صحبتی در این خصوص انجام نشده است.»


عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولس درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد سروش رفیعی و کمال کامیابی‌نیا، عنوان کرد: «طاهری و برانکو برنامه‌ریزی‌های خوبی ارائه کرده‌اند، هواداران هم نگران نباشند. خبرهای خوبی برای هواداران پرسپولیس در راه است.»


وی در پایان در مورد اینکه آیا اعضای هیات مدیره پرسپولیس افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: «این موضوع دست ما نیست و دست وزیر ورزش است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته