دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1394 - 11:51
مشاور عالی سازمان سنجش

ثبت نام در آزمون دوره کاردانی امروز پایان می‌پذیرد/ثبت نام در آزمون دوره کاردانی به کار‌شناسی ناپیوسته سال ۹۴ هفته آینده

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره پایان ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه‌ها و همچنین شروع ثبت نام شرکت در آزمون دوره کاردانی به کار‌شناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۴، توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر : 17204

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر توکلی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی امروز پایان می‌پذیرد گفت: بر اساس برنامه زمانی مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی سال ۱۳۹۴ امروز یک شنبه بیستم اردیبهشت ماه ۹۴ پایان می‌پذیرد. تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد۱۵۳۳۴۷ داوطلب نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کرده‌اند.


توکلی در ادامه افزود: به کلیه داوطلبانی که تا کنون برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند اکیدا توصیه می‌شود که در این مهلت باقیمانده، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه‌های منتشره در این رابطه در صورت واجد شرایط بودن تا پایان امروز به سایت سازمان مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام اقدام کنند. ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی سال ۹۴، جمعا ۲۵۲۶۰۸ نفر خواهد بود.


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه با اشاره به برنامه‌های سازمان سنجش آموزش کشور، برای ثبت نام در آزمون دوره کاردانی به کار‌شناسی ناپیوسته سال ۹۴ تاکید کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره کاردانی به کار‌شناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۴ منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور از روز یک شنبه سوم خرداد ماه ۹۴ آغاز و در روز یک شنبه دهم خرداد ماه ۹۴ پایان می‌پذیرد. کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در این آزمون ضرورت دارد که در این مدت پس از مطالعه دقیق دفرتچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. با عنایت به اینکه ثبت نام و رانتخاب رشته و کد رشته محل‌های انتخابی در این آزمون در کی مرحله انجام می‌شود، لذا داوطلبان لازم است همزمان با ثبت نام نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی خود، ‌از کد رشته امتحانی انتخابی اقدام و آن‌ها را به ترتیب تقدم علاقه در فرم تقاضانامهٔ اینترنتی ثبت نام ثبت کنند.


توکلی در پایان افزود: بر اساس ضوابط در این آزمون، در تعدادی از رشته‌های امتحانی، پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و در تعداد دیگری از رشته‌های امتحانی از طریق آزمون پذیرش صورت خواهد گرفت. فهرست اینگونه کد رشته‌های امتحانی در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته درج شده است. بدیهی است دواطلبان متقاضی هر یک از کد رشته‌های امتحانی، ‌اعم از کد رشته‌های امتحانی پذیرش با آزمون و یا کد رشته‌های امتحانی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی یا بدون آزمون، لازم است در زمان مقرر نسبت به ثبت نام اقدام کنند. بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده برای رشته‌های تحصیلی که پذیرش برای آن‌ها از طریق آزمون صورت می‌گیرد، آزمون مذکور در بعداز ظهر روز جمعه شانزدهم مرداد ماه ۱۳۹۴ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته