دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1396 - 10:48

پاسخ منفی برانکو به طاهری؛ تمدید قرارداد 5 ساله فعلا روی هوا

سرمربی پرسپولیس به درخواست مدیرعامل باشگاه جواب منفی داد.
کد خبر : 171962

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، برانکو ایوانکوویچ که در اواسط نیم‌فصل دوم چهاردهمین دوره لیگ برتر هدایت تیم پرسپولیس را برعهده گرفت توانست در لیگ پانزدهم این تیم را نایب قهرمان و این فصل هم سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها سرخ‌پوشان را قهرمان کرد تا بیش از پیش ارزش‌های فنی خود را اثبات کند.


از آنجایی که قهرمانی پرسپولیس از اوایل نیم‌فصل دوم محتمل بود و با نزدیک شدن به پایان رقابت‌ها قطعی بودن این اتفاق مشخص شد، مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد بلند مدت سرمربی خود بودند.


دیروز و بعد از قهرمانی پرسپولیس در تبریز علی‌اکبر طاهری سرپرست پرسپولیس اعلام کرد باشگاه پرسپولیس برنامه پنج ساله‌ای را با حضور سرمربی تیمش تدوین خواهد کرد و با توجه به اینکه سرمربی پرسپولیس پایان فصل آینده قراردادش با این باشگاه به پایان می‌رسد، به نظر می‌رسد با توجه به برنامه جدید باشگاه پرسپولیس باید قرارداد برانکو تمدید شود.


در این باره صحبت‌هایی بین مدیران پرسپولیس و سرمربی این تیم صورت گرفت اما برخلاف انتظار طاهری، برانکو به تمدید بلند مدت قراردادش واکنش مثبت از خود نشان نداد. برانکو در این باره گفته است تمدید قرارداد پنج ساله در برنامه‌های او جایی ندارد.


البته با توجه به قهرمانی دیشب سرخ پوشان و جشن تولدی که در هتل برای طاهری گرفته شده، سرپرست پرسپولیس فرصت مذاکره با برانکو را پیدا نکرد و قرار است طی روزهای آتی جلساتی در این باره برگزار شود که شاید در جریان آن برانکو به تمدید بلند مدت قراردادش با پرسپولیس راضی شود اما تا به امروز تمدید قرار داد بلند مدت برانکو به قول قدیمی‌ها روی هوا است .


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب