دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1396 - 17:20
در گفت وگو با آنا؛

رئیس هیات مدیره پرسپولیس: برانکو فرهنگ جدیدی در پرسپولیس حاکم کرد/ همه در جشن قهرمانی باید شرکت کنند

جعفر کاشانی گفت: هر فردی که تا به امروز برای پرسپولیس زحمت کشید باید در جشن قهرمانی باشگاه شرکت کند.
کد خبر : 171957

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل ماشین سازی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر موفق شد برای سومین بار قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شود و در این میان برانکو ایوانکوویچ که از زمان هدایتش در پرسپولیس فرهنگ جدیدی را در این باشگاه حاکم کرد موفق شد قهرمانی در فوتبال باشگاهی ایران را برای اولین بار تحربه کند.


جعفر کاشانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد قهرمانی پرسپولیس گفت: «من این پیروزی بزرگ را به همه هواداران و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم این قهرمانی مقدمه‌ای باشد برای پویایی فرهنگ باشگاه بزرگ پرسپولیس.»


وی ادامه داد: «در چند سال گذشته همه زحمت کشیدند تا پرسپولیس به این عنوان دست پیدا کند. از کادر فنی و بازیکنان گرفته تا هوداران و مدیریت باشگاه که سعی کردند تمام نقط ضعف را بپوشانند و خوشبختانه حاصل زحمات همه امروز نتیجه داد و در نهایت به قهرمانی پرسپولیس منجر شد. البته کار از این به بعد برای پرسپولیس سخت‌تر می‌شود و همه این عوامل باید دست به دست هم دهند تا این قهرمانی‌ استمرار پیدا کند.»


رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص نقش برانکو در قهرمانی این تیم بیان کرد: «برانکو به عنوان یک مربی باشخصیت و اخلاق‌مدار سال‌ها در فوتبال ایران و در تیم ملی اثرات خودش را نشان داد ما شاهد مدیریت موفق او در تیم ملی بودیم. از زمانی هم که در پرسپولیس شروع به کار کرد موفق شد فرهنگ جدیدی را که بر پایه اخلاق مداری حاکم است در باشگاه حکمفرما کند و امیدوارم تا زمانی که این مربی در پرسپولیس حضور دارد شاهد موفقیت‌های دیگری باشیم.»


کاشانی در رابطه با برگزاری مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: «هیات مدیره باشگاه در خصوص برگزاری جشن قهرمانی تشکیل جلسه خواهد داد و در این مورد تصمیم‌گیری می‌کند. در جشن قهرمانی پرسپولیس هم هر کسی که تا به امروز برای این باشگاه زحمت کشیده است باید شرکت کند. از هوداران گرفته تا پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی و هر کسی که به نحوی باعث سربلندی پرسپولیس شد باید در این جشن بزرگ شرکت کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب