دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1396 - 21:43

علیرضا منصوریان:ابراهیمی رهبر تیمم بود/ اخراج عمران زاده کمک کرد صبا را ببریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می‌دانم دل کندن از هواداران استقلال برای عنایتی سخت بود.
کد خبر : 171880

به گزارش گروه ورزشی آنا،علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بعد از پیروزی دو بر یک تیمش برابر صبای قم، گفت: «بازی پر حوصله و سختی را پشت سر گذاشتیم. می‌دانستیم صبا ضد حملات خوبی می زند. ما یک روز ریکاوری کردیم و یک روز هم مجبور شدیم به بازیکنان اصلی استراحت مطلق بدهیم، برنامه‌مان صبر و حوصله بود.»


او افزود: «ما نمی‌خواستیم به زمان توجه کنیم. صبا موقعیتش با ما یک شکل بود. ما به دنبال دومی و آنها به دنبال بقا بودند. ایده‌های دو تیم نزدیک بود. خدا را شکر می‌کنم. از تیمم ممنونم که صبر و حوصله داشت. مالکیت توپ‌مان را بالا بردیم و این برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنم که صبر آنها باعث شد پیشرفت کنیم. یک تشکر هم از ابراهیمی دارم. »وی افزود:«او دو گل زد ولی رهبر تیم ما در میانه میدان بود. او تیم ما را از بازی احساسی دور کرد. او در خیلی از لحظات، مدیریت وسط زمین را داشت و به ما کمک زیادی کرد. او از معدود شماره شش‌هایی است که گل سه امتیازی هم می‌زند. اتحاد تیمی ما از روی سکوهاست. 10 نفره شدن صبا هم البته به ما کمک کرد.»


وی با بیان اینکه عنایتی یک استقلالی واقعی بود خاطرنشان کرد: «جا دارد از هواداران که امروز برای عنایتی سنگ تمام گذاشتند، تشکر کنم. آنها قدردان هستند و نسل‌های گذشته تیم محبوب خود را دوست دارند. امیدوارم عنایتی هم در مسیر جدید خود موفق باشد.»


سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد بازی امروز گفت: «می‌دانستیم به صبا به مشکل می‌خوریم و باید با صبر و حوصله بازی کنیم. خدا را شکر به هدف‌مان که پیروزی بود رسیدیم. البته در این راه اخراج حنیف هم به ما کمک کرد.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب