دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1394 - 11:34

نعیمی‌رز: طرح‌های هسته‌ای نمایندگان در جلسه امروز فراکسیون رهروان طرح نشد

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت، با تکذیب خبر بررسی طرح سه‌فوریتی توقف مذاکرات هسته‌ای در جلسه امروز فراکسیون متبوعش، گفت: در جلسه امروز به هیچ‌وجه درباره موضوع هسته‌ای بحث و رأی‌گیری نشد.
کد خبر : 17185

صفر نعیمی‌رز در گفت‌وگو با خبرگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره جلسه امروز فراکسیون رهروان مجلس مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به این سؤال که «آیا طرح سه فوریتی برخی نمایندگان مبنی بر توقف مذاکرات هسته‌ای در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت؟» گفت: درباره موضوع مذاکرات هسته‌ای و دو طرحی که در روزهای اخیر مطرح شده است به هیچ وجه در جلسه امروز فراکسیون بحث نشد.


وی ادامه داد: تعدادی از رسانه‌ها بدون نقل منبع اعلام کردند که طرح سه فوریتی «توقف مذاکرات هسته‌ای تا رفع تهدیدات آمریکا» در جلسه امروز فراکسیون رأی نیاورد، اما این موضوع صحت ندارد و هیچ بحثی درباره موضوع مذاکرات هسته‌ای مطرح نشد.


سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت، خاطرنشان کرد: در جلسه امروز فراکسیون که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس برگزار شد، درباره مسائل منطقه‌ای، حوادث مربوط به یمن و جنایات آل سعود، موضوع تروریسم در عراق سوریه بحث و تبادل نظر شد.


نماینده آستارا در مجلس افزود: همچنین موضوع رسیدگی به طرح‌ها و لوایح باقی مانده نیز در جلسه امروز بررسی و تأکید شد که تنظیم آن‌ها به گونه‌ای باشد که در سال پایانی مجلس نهم، بتوان همه موارد را بررسی و به اتمام رساند.


به گزارش آنا، تعدادی از رسانه‌ها ادعا کردند که در جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان ولایت طرح سه فوریتی مجلس برای توقف مذاکرات هسته‌‌ای که از سوی برخی از نمایندگان مجلس مطرح شده بود، با مخالفت قاطع نمایندگان حاضر در این جلسه رد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته