دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1396 - 12:48

محمد هاشمی: با برخی بزرگان که مشورت کردم، به من تکلیف شد که بیایم/ با خانواده آیت‌الله هاشمی مشورت کردم

محمد هاشمی بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به آرمان و اندیشه‌های مرحوم هاشمی، که رفاه و آسایش برای مردم بوده و هست بر آن شدم تا آرمان‌های ایشان را دنبال کنم.
کد خبر : 171727

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمد هاشمی، برادر مرحوم آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: برای پیگیری آرمان‌ها و اندیشه‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ثبت نام کرده‌ام.


وی در پاسخ به سؤال خبرنگار آنا مبنی بر اینکه «از طرف شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان کاندیدا شدید؟»، گفت: من به طور مستقل در انتخابات شرکت کردم و کاندیدای هیچ حزب و گروهی نیستم.


هاشمی ادامه داد: از صداوسیما به عنوان یک رسانه ملی انتظار است ملی عمل کند و گرایش‌های سیاسی نداشته باشد؛ امام فرمودند اینکه کسی اندیشه سیاسی نداشته باشد اشکالی ندارد اما اگر این اندیشه را بخواهد در آنجا پیاده کند درست نیست؛ باید طبق قوانین ملی عمل کنند.


محمد هاشمی رفسنجانی در مورد ثبت‌نام احمدی‌نژاد در انتخابات نیز گفت: این مربوط به حوزه رهبری است، الان من نمی‌توانم در این زمینه خیلی صحبت کنم.


وی با بیان اینکه «با خانواده آیت‌الله هاشمی در این باره مشورت کردم»، گفت: با برخی بزرگان نیز که از بردن نامشان معذورم مشورت کردم و به من تکلیف شد که بیایم.


محمد هاشمی‌رفسنجانی گفت: اگر شرایط مهیا باشد تا آخر در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری می مانم و رقابت می‌کنم و در هر شرایطی به قانون پایبند هستم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب