دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1394 - 10:35

آشپز ایتالیایی، سلطان کوکایین اروپا

پیتزا فروش ایتالیایی ساکن در نیویورک، تجارت کوکائین در اروپا را در دست داشته است.
کد خبر : 17164

به گزارش خبرگزاری آنا به نقل از واحد مرکزی خبر، پلیس ضد مافیای ایتالیا اعلام کرد با همکاری پلیس آمریکا 17 نفر از اعضای مافیای کالابریا در جنوب ایتالیا موسوم به ندرانگتا را دستگیر کرده که یکی از آنها یک پیتزا فروش ایتالیایی مقیم نیویورک بوده که تجارت کوکائین در اروپا را اداره می کرده است. یک روزنامه نگار ایتالیایی گفت: مافیای کالابریا، 80 درصد از قاچاق کوکائینی که وارد اروپا می شود را کنترل می کند.


مافیای ایتالیا همکاری نزدیکی با سازمان های تبهکاری در آمریکا، مکزیک و همچنین کارتل های قاچاق مواد مخدر در آمریکای جنوبی دارد و کوکائین را با کشتی از طریق بندرهای کشورهای هلند و ایتالیا وارد اروپا می کند.
تعدادی از مقامات قضایی ایتالیا و آمریکا در نشستی در محل ستاد ملی ضد مافیا ایتالیا در شهر رم، اعلام کردند مافیا، مقادیر گسترده ای از کوکائین را در قوطی های کمپوت آناناس از قاره آمریکا به اروپا منتقل می کرد.
نیکولا گراتری یکی از قاضی های سرشناس ضد مافیا در ایتالیا و دادستان شهر رجو کالابریا گفت: پس از 10 سال تحقیقات گسترده پلیس، بالاخره آنچه را که از سال ها پیش در مورد آن اطلاعاتی در درست بود به اثبات رسید. به عبارت دیگر این تحقیقات به خوبی نشان داد که مافیای ایتالیا با سازمان های تبهکاری آمریکا ارتباط و همکاری بسیار نزدیکی دارد.


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته