دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز نام‌نویسی دوره‌های جدید آموزشی هنرهای سنتی در موزه ملک

نخستین مرحله از دوره‌های آموزشی هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی کتابخانه و موزه ملی ملک، با برگزاری دو دوره «نقاشی پشت شیشه و آینه» و «نقاشی ایرانی» با تدریس دو استاد برجسته این حوزه آغاز می‌شود. ​
کد خبر : 171633

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، مرکز آموزش موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، همچون سال‌های گذشته، برای دوره‌های جدید آموزش هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی در فصل بهار نام‌نویسی می‌کند. گروهی از استادان برجسته در حوزه‌های گوناگون فرهنگ و هنری ایرانی- اسلامی، تدریس در این دوره‌های آموزشی را برعهده دارند. دوره‌های آموزشی «نقاشی پشت شیشه و آینه» با تدریس استاد مهرنوش بشارت و «نقاشی ایرانی» با تدریس استاد شکوفه جعفری، به عنوان نخستین دوره‌های آموزشی بهار 1396 خورشیدی در تداوم ارایه آموزش‌های مربوط به حوزه هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی، در این موقوفه 80 ساله برگزار خواهند شد.


این دوره‌های آموزشی در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، خیابان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» برگزار می‌شود.


دوستداران و علاقه‌مندان حضور در این دوره‌های آموزشی و نام‌نویسی، پس از مشاهده جدول دوره‌های آموزشی و آگاهی از جزییات دوره‌ها، می‌توانند با شماره تلفن 66700878 (حوزه پژوهش و آموزش) تماس بگیرند یا حضوری به این بخش مراجعه کنند. همچنین این امکان وجود دارد که نام و نام خانوادگی و شماره تلفن تماس خود را به ایمیلamoozesh@malekmuseum.org بفرستند تا با آن‌ها تماس گرفته شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته