دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1396 - 11:00
اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با آنا:

امیدوارم بهترین فوتسالیست‌جهان شوم/ قول‌های داده شده عملی نشد

ملی‌پوش فوتسال ایران گفت: تمامی تیم‌های فوتسال جهان در حال تمرین کردن برای پیشرفت هستند و می‌خواهند نتایج بهتری بگیرند. نباید هیچ حریفی را دست‌کم گرفت.
کد خبر : 171441

احمد اسماعیل‌پور در خصوص اینکه چقدر امیدوار است به‌عنوان بهترین بازیکن فوتسال جهان انتخاب شود به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «این موضوع بستگی به نظر رای‌دهندگان دارد. برای اینکه بهترین بازیکن جهان شوم امیدواری زیادی دارم ولی هنوز مشخص نیست چه رایی داده شود اما همین که یکی از نمایندگان فوتسال جهان هستم، خوشحالم. اگر چه استحقاق فوتسال ایران بیشتر از یک نماینده است.»


وی در مورد دلایل گلایه‌مند بودن فوتسالیست‌های ملی‌پوش از فدراسیون فوتبال اظهار داشت: «به طور حتم بدقولی دلخوری را به همراه دارد. پیش از رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال در کلمبیا به ما قول‌های زیادی دادند و ما هم در آن رقابت‌ها با همه وجود بازی کردیم و خوشبختانه موفق شدیم بهترین عنوانی که تا به حال به دست آمده بود را کسب کنیم. ما تیم سوم جهان شدیم و به طور حتم انتظار داشتیم پاداش خوبی بگیریم و البته امکانات بیشتری هم به ما داده شود.»


ملی‌پوش فوتسال ادامه داد: «ماه‌ها از بازگشت ما به ایران می‌گذرد اما خبری از امکانات نیست و پاداشی هم که قولش داده شده را هنوز نگرفته ایم. تیمی که توانسته رتبه سوم جهان را کسب کند و بر برزیل غلبه کند این توانایی را دارد که برای قهرمانی فوتسال جهان گام بردارد البته به‌شرطی که حمایت شود. ما نیاز به امکانات بیشتری داریم تا در سطح آسیا و جهان همواره بهترین تیم باشیم.»


او درباره اینکه فوتسال ایران دیگر نباید در آسیا نگرانی داشته باشد، عنوان کرد: «چنین موضوعی را اصلا قبول ندارم. ما نباید هیچ‌کدام از حریفان‌مان را دست‌کم بگیریم. تمامی تیم‌های فوتسال جهان در حال تمرین کردن برای پیشرفت هستند و می‌خواهند نتایج بهتری را بگیرند. اتفاقا کار ما در آسیا سخت‌تر شده چون حریفان با این انگیزه برابرمان قرار می‌گیرند که تیم سوم جهان را شکست دهند. دیدید که تیم ملی فوتسال دو بازی دوستانه خود به کرواسی را واگذار کرد. دلیلش هم این بود که آنها مدت‌ها در اردو بودند و به هماهنگی مقبولی دست پیدا کرده بودند. ما هم باید خوب تمرین کنیم تا مقابل رقبا غافلگیر نشویم.»


اسماعیل‌پور درباره اینکه فصل آینده در لیگ برتر فوتسال باقی می‌ماند یا در خارج از ایران لژیونر می‌شود، تصریح کرد: «این روزها در حال استراحت هستم و هنوز تصمیمی برای فصل آبنده نگرفته‌ام. فصل گذشته با گیتی‌پسند قهرمان شدم و از این تیم که 5 سال در آن بازی کردم، پیشنهاد دارم. به‌رغم اینکه از اروپا و لیگ چین پیشنهاد دارم اما کیفیت لیگ فوتسال ایران بالاست و من به خاطر خانواده‌ام و اینکه به تازگی متاهل شده‌ام، دوست دارم در لیگ برتر ورزش مورد علاقه‌ام را دنبال کنم. باید ببینم بهترین پیشنهاد از سوی کدام تیم مطرح می‌شود.»


وی ادامه داد: «اگر پیشنهادهای خارجی از لحاظ مالی مناسب باشد، شاید به اروپا بروم ولی در صورت پایین بودن مبلغ پیشنهادی ترجیح می‌دهم در ایران بمانم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته