دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1396 - 15:57

پایان کار ستاره بیلیارد ایران در تور حرفه‌ای‌های اسنوکر جهان

حسین وفایی دیشب (چهارشنبه) در بخش دوم بازی خود برابر تام فورد شکست خورد و با کسب دو پیروزی و یک باخت از راه یابی به دور بعدی رقابت ها باز ماند.
کد خبر : 171376

به گزارش گروه ورزشی آنا از سایت فدراسیون بیلیارد و اسنوکر، تور حرفه‌ای‌های اسنوکر جهان که به صورت مسابقات قهرمانی جهان در انگلیس برگزار می‌شود، دیشب (چهارشنبه) با انجام بازی ها در دور سوم پیگیری شد.


در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، حسین وفایی قهرمان ارزنده کشورمان به رغم تلاش‌های فراوان مقابل تام فورد، بازیکن باتجربه و نفر ۳۲ رنکینگ اسنوکر حرفه‌ای‌های جهان، شکست خورد. وفایی در بخش اول بازی که شب سه‌شنبه برگزار شد، موفق شده بود پنج بر چهار تام فورد را شکست بدهد اما در بخش دوم، این فورد بود که با استفاده از تجربه بالاترش توانست در مجموع ۱۰ بر هشت حسین وفایی را شکست بدهد و به مرحله بعدی راه پیدا کند.


وفایی هم با این شکست از راه یابی به دور بعد بازماند. او پیش از این حاتم یاسین از مصر را ۱۰ بر یک و متیو سلت از انگلیس را ۶ بر سه شکست داده بود.


هرچند حسین وفایی در این بازی نتوانست حریف قدرتمندش را از پیش رو بردارد اما عملکرد خیره کننده وی در سال اخیر و کسب پیروزی های ارزشمند برابر قدرت‌های اسنوکر جهان و حضور در بین حرفه‌ای‌های اسنوکر، نشان از استعداد و ظرفیت بالای او در این رشته دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: حسین وفایی ایران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته