دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1394 - 10:26
رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان:

نتیجه برگزاری حلقه‌های صالحین باید صالح بودن و صالح شدن باشد

رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، میوه شجره طیبه حلقه‌های صالحین را صالح بودن و صالح شدن دانست و گفت: شرکت‌کنندگان در جلسات حلقه‌های صالحین باید در راستای صالح بودن و دعوت به صلاح قدم بردارند.
کد خبر : 17136

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام رضا کهساری که در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود صحبت می کرد، ریشه همه مقدسات را پروردگار متعادل دانست و گفت: هر چیزی که منتسب به خداوند باشد همچون بیت‌الله و اولیای الهی، مقدس و مورد احترام است.


وی با تاکید بر اهمیت اعزام دانشجویان به اماکن مقدسی چون مسجد جمکران در قالب طرح حلقه‌های صالحین خاطرنشان کرد: مسجد جمکران مسجدی است که مورد عنایت حضرت ولی عصر (عج) است و قرن‌های زیادی مردم با تشرف به آن مکان به مقصد و مقصود می‌رسند که این مهم یک امری ذهنی نیست بلکه یک امر تجربه شده است.


کهساری با تاکید بر اینکه باید همه روزه با ولی مطلق خود در این زمان تجدید بیعت کرد، گفت: تلاوت دعای عهد یکی از راه‌های ابراز ارادت به امام عصر(عج) در مقابل دیده شدن آثار عظیم آن حضرت است.


وی افزود: حلقه‌های صالحین در همه اقشار جامعه، اعم از فرهنگیان، ادارات، کارخانه‌های و دانشگاهیان به طور مجزا دیده می شود و این حرکت از برکات انقلاب اسلامی است.


رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، یکی از راه‌های رسیدن به مقصد را نشان دادن افراد و اماکن متصل به اباصالح المهدی (عج) دانست و گفت: کسی که می خواهد مورد توجه امام زمان(عج) باشد باید به دلیل صالح بودن آن حضرت، خود نیز صالح باشد .


وی اعزام اقشار جوان و دانشجویان به اردوهای معنوی راهیان نور را مهم دانست و بیان کرد : ان‌شاالله بتوانیم با برگزاری این اردوهای معنوی برای اقشار جوان و دانشجویان، گام مهمی در جهت صالح شدن برداریم .


در این جلسه حجت‌الاسلام احمد نظری، مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، هم با ارائه گزارشی از فعالیت های دفتر فرهنگ برنامه‌های آتی این دفتر را برشمرد که با رای اعضای شورای فرهنگی مورد تصویب قرار گرفت .


در این جلسه همچنین با چاپ و انتشار یک نشریه دانشجویی موافقت به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته