دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1396 - 13:13

واعظی: حمایت مردم از دولت تدبیر و امید بزرگترین سرمایه است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار کرد و گفت :حمایت مردم از دولت تدبیر و امید، بزرگترین سرمایه است.
کد خبر : 171344

به گزارش گروه اقتصادی آنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به منظور انعقاد تفاهم نامه های طرح تکاپو به استان کرمان سفر کرده است، در بدو ورود به اتفاق استاندار کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کرد.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این دیدار به مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رئیس جمهور در روز دوشنبه اشاره و تصریح کرد: در این جلسه با گزارشاتی که ارائه شد، شرایط استان کرمان در محقق ساختن اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری در کل کشور، رتبه نخست را داراست.


واعظی خاطرنشان کرد: مردم کرمان در انتخابات مجلس شورای اسلامی با انتخاب نمایندگان خود، نمادی از مشی اعتدالی این استان را به نمایش گذاشتند.


وی با بیان مشکلات و مسائل جامعه، گفت: علارغم اینکه مردم ما با مشکلات معیشتی و بیکاری انباشته مواجه هستند اما باید بپذیریم که وضعیت امروز کشور با گذشته متفاوت و قابل مقایسه نیست.


واعظی اظهار کرد: در سایه امنیت امروز است که توانسته ایم برای رشد کشور کار کنیم.


وی با تاکید بر اینکه ایجاد هفتصد هزار شغل نتیجه تلاش دولت تدبیر و امید است،افزود :در سال جدید با توجه به نامگذاری مقام معظم رهبری ، به دنبال ایجاد اشتغال بیشتر هستیم.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت طرح تکاپو در ایجاد اشتغال گفت :با سرمایه گذاری بخش خصوصی این تفاهم نامه ها ایجاد شده است.


واعظی تصریح کرد: حمایت مردم از دولت تدبیر و امید، بزرگترین سرمایه ما است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته