دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1396 - 11:09

نخستین جلسه هیأت امنای بنیاد ایران‌شناسی شعبه استان سمنان برگزار شد

نخستین جلسه هیأت امنای بنیاد ایران‌شناسی شعبه استان سمنان با حضور محمدرضا خباز استاندار سمنان در محل سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد.
کد خبر : 171284

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حسن شادپور در ابتدای این نشست گزارشی از فعالیت‌های بنیاد ایران‌شناسی، وظایف این شعبه، برنامه‌های پنج ساله آن و تشکیل کارگروه‌های مختلف توضیحاتی ارائه کرد.


در ادامه همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری سمنان، معرفی بنیاد ایران‌شناسی در استان سمنان در راستای تحقق اهداف این بنیاد را ضروری دانست.


همچنین در این نشست امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان خاطر نشان کرد: بنیاد ایران‌شناسی استان نیازمند حمایت بیشتر دستگاه‌ها است و دفتر امور اجتماعی نیز آمادگی خود را برای واگذاری طرح‌های پژوهشی به این اداره دارد.


سوقندی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این جلسه در زمینه تبیین تاریخ انقلاب اسلامی استان سمنان که می‌تواند در راستای اهداف و برنامه‌های بنیاد شعبه استان باشد نیز سخنانی ایراد نمودند.


زینب کرکه‌آبادی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان نیز رهنمودهایی در زمینه اطلاع‌رسانی مناسب و معرفی هر چه بهتر رسالت‌های این اداره در استان ارائه کردند و نقش تبلیغات در این زمینه را مهم دانست.


در پایان استاندار سمنان ضمن تبریک به مناسبت پایه‌ریزی بیناد ایران‌شناسی در استان، اظهار داشتند: ایجاد این بنیاد در استان سمنان که دارای توانمندی‌های زیادی است، ضروری است و کار این بنیاد یک کار ماندگار و ارزشمن است که باید برای مردم تبیین شود. یکی از آسیب‌های اجتماعی بحران هویت است که با فعالیت بنیاد ایران­شناسی می‌توان بحران هویتی را جبران کرد تا جوانان نسبت به گذشته و ریشه تاریخ کشور افتخار کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته