دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرمربی پدیده: توجهی به نتایج اخیر تیم تراکتورسازی نداریم

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با اشاره به عدم برد تراکتور سازی در چهار دیدار اخیر خود گفت: به هیچ عنوان توجهی به نتایج اخیر تیم تراکتور سازی تبریز نداریم چرا که اعتقاد داریم این تیم تبریزی نشان داده است می تواند حریفان را به دردسر بیاندازد.
کد خبر : 171260

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از ایرنا، محمدرضا مهاجری با بیان اینکه آمار و ارقام برای هیچ تیمی گل نمی سازد افزود: این تیم در چند بازی اخیر خود بدشانسی هایی آورد لذا نمی توانیم بر اساس چند دیدار گذشته، این تیم را فراموش کنیم.


وی اظهار کرد: قلعه نوعی، سرمربی تیم تراکتورسازی، بسیار با تجربه و یکی از بهترین مربیان لیگ برتر است که از نیرو های خوبی در تیم خود بهره می برد و همه این مسائل باعث می شود دیدار سختی در انتظار ما باشد.
وی گفت: با اینکه تیم پدیده تا به حال در دیدار های رسمی مقابل تراکتورسازی شکست نخورده است اما شرایط هر دیدار متفاوت است و بدون شک پیش بینی برد راحت این دیدار کار نادرست است.
سرمربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به 5 برد متوالی تیم پدیده خاطر نشان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی در تیم حاکم است که ناشی از همدلی بازیکنان و کادر فنی است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد چرا که ما پیش از این مستحق کسب این نتایج بودیم.
تیم های پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز از ساعت 17 روز جمعه 25 فروردین در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم می روند.
هم اکنون تیم پدیده با 34 امتیاز در رده هفتم و تیم تراکتورسازی با 47 امتیاز در رده سوم جدول شانزده تیمی لیگ برتر قرار دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته