دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 فروردين 1396 - 16:23

چه کسی بازی لیگ قهرمانان اروپا را به تعویق انداخت؟

پلیس آلمان در حال بررسی فرضیه دست داشتن گروه تروریستی داعش در پس انفجارهای شهر دورتموند است که باعث تاخیر در برگزاری یک بازی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد.
کد خبر : 171192

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از خبرگزاری روسیاالیوم، منابع مطبوعاتی آلمان اعلام کردند پلیس در حال بررسی فرضیه‌ای است که طبق آن یک عملیات هدفمند تروریستی در پس انفجارهای سه‌گانه در مقابل اتوبوس بازیکنان باشگاه بورسیا دورتموند نقش داشته است.


طبق اعلام پلیس آلمان گزارش‌های اولیه نشان می‌دهند در این انفجارها از مواد منفجره قوی استفاده شده بود.


رسانه‌های آلمانی اعلام کردند این فرضیه از منابع مختلفی از جمله پیام سال گذشته داعش پس از حمله به برلین درباره حمله مجدد به آلمان، شکل گرفته است.


در این پیام، بر حضور آلمان به‌عنوان یکی از کشورهای عضو ائتلاف بین‌المللی مبارزه علیه داعش به رهبری آمریکا در مناطقی از سوریه و عراق اشاره شده بود.


سخنگوی پلیس آلمان در این‌باره گفت: «سه بمب دست‌ساز شب گذشته (سه‌شنبه) در نزدیکی اتوبوس حامل تیم فوتبال دورتموند منفجر شد. در این حادثه مارک بارترا، مدافع باشگاه دورتموند زخمی شد.»


بازی دو تیم بورسیا دورتموند از آلمان و موناکوی فرانسه که قرار بود در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک چهارم نهایی شب گذشته ساعت 23:15 (به وقت تهران) انجام شود، به ساعت 21 (به وقت تهران) امشب (چهارشنبه) موکول شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته