دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 فروردين 1396 - 16:30

آیین معنوی اعتکاف در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در حال برگزاری است

مراسم معنوی اعتکاف ایام‌البیض ماه رجب از روز گذشته 22 فروردین همزمان با 13 رجب با حضور دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و دانشگاه امام رضا(ع) در مسجد حضرت مهدی (عج) دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در حال برگزاری است و تا 24 فروردین ادامه دارد.
کد خبر : 171174

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، مراسم معنوی اعتکاف از 22 تا 24 فروردین، مصادف با 13 الی 15 رجب با حضور 200 نفر از معتکفان خواهر دانشجو دانشگاه آزاد و دانشگاه امام رضا(ع) در مسجد حضرت مهدی (عج) مجموعه فرهنگی آیت الله هاشمی رفسنجانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در حال برگزاری است.


حجت الاسلام نصیری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در این باره گفت: این آیین از سوی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با همکاری معاونت دانشجویی فرهنگی واحد مشهد برگزار می شود.


وی برنامه های اعتکاف را شامل اقامه نماز جماعت، برگزاری حلقه های معرفت در رابطه با اخلاق تربیتی، هم اندیشی با معرفی ارزش های اخلاقی و رفتاری از قرآن کریم و عترت، محفل انس با قرآن کریم، مناجات خوانی، قرائت ادعیه و نمایش کلیپ عنوان کرد.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: حجت الاسلام دکتر نخاولی و حجت الاسلام سوری و ... در این مراسم معنوی سخنرانی می کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب