دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1394 - 17:35

کفاشیان : منشا فساد کسانی هستند که بی دلیل حرف می زنند/ واژه لمپن به کی‌روش نمی خورد

رییس فدارسیون فوتبال گفت: به کی روش اطمینان خاطر دادم که همه جوره از او حمایت خواهم کرد.
کد خبر : 17106

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،علی کفاشیان در نشست خبری که در پایان جلسه‌اش با سرمربی تیم ملی برگزار شد با بیان این مطلب گفت: «در جلسه امروز درخصوص اظهارات وزیر ورزش صحبت کردیم.کی‌روشنگران یکسریاز مسائل بود ازجمله حمایت‌هایی که قرار بود از او انجام شود، که به اودر این رابطه اطمینان خاطر دادم.»


رییس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: «به کی روش اعلام کردیم که بر اساس مصوبات هیات رییسه که در مشهد انجام گرفته و بر اساس تصمیمات اخیر کماکان حمایت‌های ما از او پابرجا است. برنامه‌ها‌ را با قدرت پیش ببرد و نگرانی از بابت حمایت از سوی فدراسیون نباشد. به او گفتیم که کارهایش را طبق روال برنامه های قبلی پیش ببرد.»


کفاشیان افزود: «بعد از آن درباره برنامه‌های جام جهانی و بر پایی اردوی ترکیه صحبت کردیم.در آنجا یک دیدار دوستانه با ازبکستان انجام خواهیم داد.همانطور که می دانید اولین بازی‌مان در دور گروهی جام جهانی 2018 با ترکمنستان است به همین دلیل این بازی می تواند به تیم ما کمک زیادی کند.»


رییس فدراسیون فوتبال درباره بازی با ژاپن گفت: «در ارتباط بازی با ژاپن که 13 اکتبر قرار است برگزار شود هنوز خبری نشده است.منتظریم که مسئولان فدراسیون این کشور تصمیم نهایی خود را کتبا به ما اعلام کنند.»


وی درباره نگرانی‌ها به وجود آمده از صحبت های وزیر ورزش گفت:«نگرانی‌ها برطرف شده و اگر وزیر در یک جمع صحبتی می‌کند تنها 20 تا 30 ثانیه از آن منعکس می‌شود و قطعا چنین مباحثی نظرات افراد است. کی‌روش معتقد است که اگر کارمان را جلو ببریم و مشکلاتی وجود داشته باشد ممکن است نتیجه ضعیفی بگیریم. تیم ملی باید همیشه مورد حمایت قرار بگیرد و قطعا در این صورت است که می‌تواند موفق باشد.»


رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه در صحبت‌های وزیر از واژه‌ای به عنوان لمپن‌های وارداتی در فوتبال نام برده شد که برخی ممکن است یقه‌شان، بسته باشد یا برخی کراوات بزنند گفت:«مشخص است که منظور از لمپن‌ها چه کسی است. لمپن‌ها افراد دلالی هستند که در مورد مسائل مالی ورود می‌کنند. واژه لمپن به کی‌روش نمی‌خورد. او مربی تیم ملی ماست و نتایج خوبی گرفته. ما هم پس از آن قرارداد او را تمدید کرده‌ایم.»


وی همچنین با اشاره به صحبت‌های دادگان که نیمی از جمع حاضر در کنار وزیر را لمپن خواند افزود: «متاسفانه در مشهد به دلیل باران و سیل تصاویر تلویزیونی قطع شد اما در مورد بخشی از صحبت‌های او که من آن را شنیدم باید بگویم که اگر فدراسیون نمی‌خواست با سرمربی تیم ملی همکاری کند، با او قرارداد نمی‌بست.تنها خواسته‌های کی‌روش مربوط به زمین، امکانات سخت‌افزاری و حقوق بود، که حل شد.»


رییس فدراسیون درباره مسئله لمپن‌ها نیز گفت:« من این صحبت‌ها را قبول ندارم اما از امروز یک مسئله را از حراست و روابط عمومی فدراسیون فوتبال خواسته‌ام که هر کس بگوید فساد در فوتبال است و در این زمینه سند نداشته باشد از او شکایت می‌کنیم چرا که در این صورت کسانی که دم از فساد می‌زنند و مدرک ندارند منشا ایجاد فساد هستند.»


رییس فدراسیون فوتبال درباره حق پخش تلویزیونی نیزگفت:‌ «حق پخش حق حیاتی فوتبال است. مدتی جلوی پخش را گرفتیم اما دیدیدم فایده‌ای ندارد نتیجه گرفتیم که برای حق پخش از اقدامات قانونی استفاده کنیم و از طریق دولت و مجلس کار را پیگیری کنیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته