دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 فروردين 1396 - 10:39

۸ محور مواصلاتی کشور مسدود است/ بارش باران بهاری در محورهای مواصلاتی 6 استان

براساس گزارش مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ، هم‌اکنون هشت محور مواصلاتی کشور مسدود و در محورهای 6 استان، بارش باران گزارش شده است.
کد خبر : 171022

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا بنا به اعلام پلیس راه راهور، هم‌اکنون در استان‌های قزوین، گلستان، گیلان، همدان (اکثر محورها)، لرستان (محورهای بروجرد-اراک و خرم آباد-نورآباد)، مازندران (ارتفاعات محورهای کندوان و هراز) بارش باران گزارش شده است.
همچنین ترافیک نیمه‌سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین(از استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) مشاهده می‌شود. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.


محور شمشک-دیزین در استان‌های تهران و البرز، محور پونل -خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل، محور اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان به علت فقدان ایمنی کافی مسدود است. محور شیراز-جهرم در استان فارس به دلیل تخریب پل کشه برسی و محدوده پاسگاه پلیس راه مسدود است.


محور استهبان-نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین و محور فرعی رودبار-کهنوج -قلعه گنج در جنوب استان کرمان به دلیل طغیان رودخانه مسدود است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته