دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1394 - 16:49

اسلامیان: چاره‌ای جز ادامه همکاری با کی‌روش نداریم/ صداوسیما به قراردادش عمل نکرد

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: دلیلی برای قطع همکاری با کارلوس کی روش وجود ندارد. او با فدراسیون قرارداد دارد و با قدرت به کارش ادامه می دهد.
کد خبر : 17098

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، محمود اسلامیان پس از جلسه کفاشیان و کی‌روش گفت: «فوتبال آسیا 4 سهمیه در مسابقات جام جهانی دارد. کره‌جنوبی، ژاپن و استرالیا در حال سرمایه گذاری هستند تا این سهمیه را به دست آورند اما ما در ایران به جای تمرکز بر روی تیم ملی و کاستی‌هایش همه ذهن‌ها و توجه‌های ما را حواشی گرفته است. با این وضعیت توقع داریم که یکی از سهمیه جام جهانی را هم کسب کنیم.»


نایب رئیس اول فدراسیون در ادامه و در پاسخ به این سوال که بالاخره وضعیت کی روش چه شد و آیا او می ماند و یا اینکه می رود گفت: «چاره‌ای جز این نداریم،‌ کی‌روش ادامه کار می‌دهد و کارش را انجام می‌دهد. هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مصوب کرده که فدراسیون با او کار کند. از طرف دیگر او با فدراسیون قرارداد رسمی دارد. تنها خواسته سرمربی تیم ملی این است که نیاز‌های تیم ملی را فراهم کنیم.»


وی در ادامه به مشکلات مالی فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: «منابع مالی فدراسیون محدود است. از یک طرف پول فیفا به دلیل مشکلاتی که وجود دارد پرداخت نشده‌ است. معاون مالی صدا و سیما با وجود اینکه پای قراردادی را امضا کرده اما هنوز یک ریال هم از سوی صدا و سیما به فدراسیون پرداخت نشده‌ است؛ با این شرایط کار کردن خیلی سخت است.»


اسلامیان در مورد صحبت‌های انتقادی وزیر ورزش از کارلوس‌ کی‌روش گفت: «من در مقامی نیستم که بخواهم نسبت به صحبت‌های وزیر نظر بدهم فقط می‌گویم باید به اصول پایبند باشیم. اصول کار این است که کی‌روش قرارداد رسمی دارد و هیأت رئیسه فدراسیون هم تصویب کرده که با او ادامه همکاری بدهیم.»


وی در مورد اینکه کارفرمای کی‌روش فدراسیون است یا وزارت ورزش گفت: «باید استانداردها را رعایت کنیم. وقتی با مربی در سطح ایشان قرارداد می‌بندیم مبنا همان قرارداد است. مبنای قراردادی که با تلویزیون هم داریم مشخص است. این بحث‌ها کمکی نمی‌کند باید کمک کنیم تا حواشی از فوتبال و ورزش کم شود.»


اسلامیان در پایان و در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود وی نفر اول فدراسیون فوتبال است نیز گفت: «من فقط نایب رئیس اول فدراسیون هستم؛ همین.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته