دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1394 - 17:05

واحد خمینی‌شهر، فاتح مسابقات فوتسال دانشجویان استان اصفهان

مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان به میزبانی واحد دهاقان و با شرکت چهارده تیم در چهار گروه به صورت دوره‌ای برگزار شد که از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود کردند.
کد خبر : 17095

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در مرحله یک هشتم، بازی‌ها به صورت تک حذفی برگزار شد که چهار تیم نجف آباد، دهاقان، فریدن و خمینی شهر به مرحله نهایی راه یافتند.


در مرحله نهایی پس از انجام بازی‌های ضربدری تیم‌های دهاقان و خمینی‌شهر به فینال رسیدند و تیم‌های فریدن و نجف آباد عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند. در فینال و پس از انجام یک بازی نفس گیر تیم واحد خمینی‌شهر توانست با شکست تیم دهاقان عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.


تیم خمینی شهر با ترکیب محمد مجید هاشمی، محمد حسن فولادی، ابوالفضل احمدیان، شهاب مکوندی، هاشم محمدی، نعیم بازشوشتری، حامد رهایی، محمد طهمورثی، علی سجادیه، علیرضا حسینی، رضا یزدانی، کامران هادی، به مربیگری ابوذر فتحی و تیم واحد دهاقان با ترکیب سجاد حاجی دولو، میلاد طاهری، بهروز نادری، مهدی اسماعیلی، علی بهزادی‌پور، ارسطو حیدری، حامد قرقانی، جلال الدین جلیل، امین یعقوبی، مهدی عابدی، سجاد کیامرثی، علی اصغر علیمردانی، به مربیگری مرتضی نصرتی توانستند مقام‌های اول و دوم را به دست آورند.



انتهای پیام/

برچسب ها: فوتسال
ارسال نظر
قالیشویی ادیب