دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1396 - 15:45

دیدار بیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با گروهی از مراجع قم+ تصویر

بیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی برای زیارت حضرت معصومه(س) و دیدار با آیت الله صانعی،آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله صافی گلپایگانی و آیت الله جوادی آملی و تشکر و قدردانی از آنان به دلیل همدردی ها و پیام های تسلیت به مناسبت ارتحال ایت الله هاشمی به قم سفر کردند.
کد خبر : 170909

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری آنا از اعتمادآنلاین،اهل بیت آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور در بیت آیت الله صانعی با ایشان دیدار و گفت و گو کردند.


آیت الله هاشمی رفسنجانی در مردمی بودن نسخه بدل امام


در این دیدار آیت الله صانعی از آیت الله هاشمی به عنوان مبارزی نستوه یاد کرد و گفت: جایگزینی برای ایشان متصور نیست.


وی افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در همهء عرصه های علمی، معنوی، اجتماعی ، سیاسی و مردمی بودن، نسخه بدل امام خمینی (ره) است.


آیت الله صانعی تصریح کرد: با توجه به روایت معصومین در خصوص شهادت چهل مومن برای نیکی زندگانی یک انسان، حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه گواهی روشن بر حسن عمل و رفتار خدا پسندانه آیت الله هاشمی رفسنجانی بود.


وی تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در مردمی بودن نسخه بدل امام راحل بود و حضورمیلیونی درتشییع پیکرگواهی روشن بر حسن عمل و رفتارخداپسندانه شان بود.


تشییع پیکرایشان نشان داد که چقدر در دل مردم عزیز بود


بیت آیت الله به دیدار آیت الله صافی گلپایگانی هم رفتند ، در این دیدار، آیت الله صافی گلپایگانی تصریح کرد: تشییع پیکرایشان نشان داد که چقدر در دل مردم عزیز بود،اوتحت تاثیر دیگران قرارنمی گرفت و همیشه مواضع ایشان محترمانه بود.


بخش مهمی از تاریخ انقلاب با آیت الله گره خوره است


آیت الله مکارم شیرازی نیز در دیداربیت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: بخش مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی به زندگی آیت الله هاشمی گره خورده که باید آثار علمی ، سیاسی و فقهی ایشان در جامعه منتشر شود.


مرگ ایت الله هاشمی را نبرده است


بیت‌آیت الله هاشمی رفسنجانی به دیدار آیت الله جوادآملی رفت. در این دیدار آیت الله جوادی آملی گفت: مرگ ایت الله هاشمی را نبرده است،بلکه او مرگ را احاطه کرده که همچنان زنده است.


آیت‌الله جوادی آملی خطاب به بیت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: شاخه های سرسبز و پر بار درخت ریشه سالمی دارند و شما قدر این ریشه سالم را بدانید.صبر در قرآن به همراه نماز آمد که اقامه کردنی است و آقای هاشمی با همه سختی ها ، صبر و صلاه اقامه می کرد.


وی افزود: در دیدار اخری که با او در دماوند داشتم، صبر را که چون نماز، ستونی برای دین و دینداران است، در رفتار و گفتار ایشان دیدم.


آیت الله جوادی آملی گفت: مرگ آیت الله هاشمی را نبرده است، بلکه او مرگ را احاطه کرده که همچنان زنده است و به قول حضرت امیر(ع) انسان چه شب ،کوچ کند و چه روز ، سرمدی می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
۰
خدا به مقام معظم رهبری صبر دهد از این همه کج فهمی حضرات آیات ! به نظر می رسد این جماعت اگر زمان حضرت امیر بودند در جبهه حضرت امیر قرار نداشتند!!
هلدینگ شایسته