دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1394 - 16:23

نخستین کنگره بین المللی «درد» برگزار می‌شود

نخستین کنگره بین المللی «درد» و دوازدهمین همایش علمی انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران در روزهای 23 تا 25 اردیبهشت ماه در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره )، تهران، برگزار خواهد شد.
کد خبر : 17089

به گزارش گروه اجتماعی آنا، دکتر سید علی امامی دبیر علمی این کنگره گفت: درمان درد متخص پزشک نیست بلکه گروه‌های مختلف در کنترل درد نقش دارند به همین منظور در این کنگره از متخصصان متخلف چون بیهوشی، جراحی اعصاب،داخلی، طب فیزیکی، طب ورزشی، متخصص روانپزشکی، فیزیوتراپی و سایر رشته‌هایی که در کنترل و کاهش درد نقش دارند دعوت به عمل آمده است.


وی در ادامه عنوان کرد: هدف از برگزاری این کنگره معرفی آخرین دستاوردهای علمی مرتبط با درمان درد است که در اختیار پزشکان قرار خواهد گرفت.


امامی افزود: در این کنگره بیش از 100 سخنران داخلی و 8 سخنران خارجی حضور خواهند داشت و میزگردهای علمی و کارگاه‌های عملی در حوزه کاهش و درمان درد ارائه خواهد شد.


این متخصص بیهوشی و درد اظهار کرد: همزمان با برگزاری این کنگره سومین کارگاه دو روزه کاربرد سونوگرافی و بیهوشی موضعی و درمان درد در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.


امامی یادآور شد: هدف کلی از برگزاری این برنامه آموزش دادن همکاران مختلف در کاهش درد بیماران از قبیل بعد جراحی، بیماران سرطانی، دردهای مزمن و غیره است.


انتهای پیام/

برچسب ها: بیهوشی درد کنگره
ارسال نظر
هلدینگ شایسته