دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1394 - 17:15
معاون هماهنگی دانشگاههای آزاد اسلامی استان یزد :

امروز تمام توان دانشگاه‌ها باید حول محور توسعه کشور صرف شود

دکتر معصومه طباطبایی در مراسم تجلیل از مقام اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان یزد و آئین نکوداشت دکتر مهدی بهزاد چهره ماندگار ریاضی کشور گفت: هدف از تشکیل شرکت های دانش بنیان ایجاد درآمد پایدار ، سالم و متنوع توسط دانشگاه است.
کد خبر : 17087

به گزارش خبرنگار آنا، معاون هماهنگی دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد که در مراسم تجلیل از مقام اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد سخن می گفت، اظهار کرد: امروز در جهان و در کشورهای پیشرفته دانشگاه ها مغز متفکر دولت هستند و علم و ثروت تولید می کنند و نقش دانشگاه های ما نیز باید چنین باشد و با تمام توان دانشگاه ها باید حول محور توسعه کشور، توسعه استان و منطقه فعالیت کنند.


وی هدف و استراتژی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی از بیان و توسعه شرکت های دانش بنیان را یادآور شد و گفت: شخص دکتر میرزاده ریاست دانشگاه و معاونان وی در راستای همین نقش و تأثیر دانشگاه ها اقدام به تأسیس شرکت های دانش بنیان کرده اند و این راه حلی است که ما را به یک درآمد پایدار، سالم و متنوع دانشگاهی سوق داده و شور و شعف و امیدواری خاصی را در بین دانشجویان حاکم خواهد کرد.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با تجلیل از مقام اساتید زحمت کش این استان که عاشقانه به نشر علم و ترویج تفکر ناب می پردازند، ادامه داد: دانشجویان امانت های خداوند نزد اساتید هستند و این مسئولیت ما را دو چندان می کند. تمام حرکت های اساتید از نگاه موشکافانه دانشجویان گذر می کند، خنده ها، اخم ها، آموزش ها و نکات تربیتی خاص که اساتید دارند را دانشجویان به خوبی درک می کنند و از آن تأسی می گیرند و این یک نکته برتر در شغل معلمی است.


وی در مورد تجلیل از مقام استاد بهزاد چهره ماندگار کشور گفت: تجلیل از مقام علمی دکتر بهزاد در دانشگاه آزاد اسلامی و به همت ستاد هماهنگی دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد مایه مباهات است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته