دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1394 - 16:08

اولیویرا: تلاش می‌کنم قهرمان شویم/ نمی‎دانم فصل بعد در تراکتور هستم یا نه

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، استراتژی تیمش را در بازی مقابل استقلال اعلام کرد.
کد خبر : 17086

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،تونی اولیویرا که تیمش فردا در ورزشگاه آزادی مهمان استقلال است در نشست خبری پیش از این بازی اظهار کرد: «زمانی که من به تراکتور آمدم این تیم در جدول پنجم بود و شش امتیاز با تیم اول فاصله داشت اما اکنون ما در فاصله دو بازی تا آخر لیگ برای قهرمانی می‎جنگیم.»


وی افزود: «ما با تیم‎هایی بازی داریم که امکانات آنها از ما خیلی بهتر است. ۱۸۰ دقیقه به پایان فصل مانده و ما از دقیقه یک مقابل استقلال باید یک بازی سخت را انجام دهیم اما این باعث نمی‎شود که انگیزه و روحیه‎مان از بین برود.»


سرمربی تراکتور ادامه داد: «کار خودمان را انجام می‌دهیم و برای سه امتیاز به میدان می‌رویم. سپاهان حریف ما برای قهرمانی بازی‌های راحت‌تری دارد. فردا مقابل استقلال تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.»


وی ادامه داد: « ما کار خودمان را انجام می‎دهیم و به دنبال سه امتیاز هستیم. حریفان ما مثل سپاهان و نفت بازی راحت‎تری دارند و شرایط آنها بهتر از ماست. تیم ما شرایط خوبی ندارد به خاطر اینکه سه بازیکن در یک پست داریم که این را در هیچ کجای دنیا نمی‎بینید. تیم من دفاع چپ ندارد و شرایط سختی در تیم ما حاکم است اما با همه این تفاسیر تلاش می‌کنیم قهرمان شویم.»


اولیویرا در مورد اینکه اگر تیمش قهرمان نشود از تراکتورسازی می‌رود تصریح کرد: «شما به فولاد نگاه کنید 4 بازیکن خارجی خوب دارد. بازیکنان ایران نسبت به تیم‌های حوزه خارجی بهتر هستند. تیم‌های ما نمی‌توانند در آسیا موفق شوند چراکه حریفان آسیایی بازیکنان خارجی بزرگی جذب می‌کنند.»


وی درباره آینده سرمربی‌گری اش در تراکتورسازی تبریز، گفت: در مورد اینکه آیا فصل بعد می‌مانم یا نه چیزی نمی‌توانم بگویم چراکه چیزی نمی‌دانم. اینها علامت خیلی خوبی است و باید از قبل تصمیم گرفته می‌شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته