دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1394 - 17:11
در مراسم نکوداشت چهره ماندگار ریاضی کشور

استاندار یزد: با توفیق حضور در محیط دانشگاه نفس تازه‌ای می‌کشم/ خود را یک دانشجو می‌دانم

آیین نکوداشت استاد مهدی بهزاد چهره ماندگار ریاضی کشور و تجلیل از مقام اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان یزد با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
کد خبر : 17083

به گزارش خبرنگار آنا، استاندار یزد در این آئین نکوداشت که در سالن آمفی تئاتر ساختمان مرحوم دکتر علی سلطانی و با حضور بیش از 200 نفر از اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان یزد برگزار شد، گفت: هر موقع که توفیق می یابم و در محیط دانشگاه حضور پیدا می کنم نفس تازه ای می کشم و همیشه خود را یک دانشجو می دانم و از این احساس لذت می برم.


سید محمد میرمحمدی ادامه داد: شخصیت و منش افراد در همین مراکز دانشگاهی و آموزش عالی شکل می گیرد و شایسته است در کنار کسب علم وظیفه شناسی، عشق به کار، نظم و ترتیب، حرکت در مسیر عدل و انصاف، احترام به حقوق دیگران و همدلی و نوع دوستی را در سرلوحه کار و رفتار و کردار خود قرار دهیم .


وی افزود: پیشرفت‌های ایران اسلامی به این دلیل است که فرزندان دلاور این دیار با ذهن خلاق خود به کسب علم پرداخته اند و علم آموزی خود را با اخلاق نیک همراه نمودند و امروز دانشمندان جوان ایرانی سمبل شخصیت و بزرگواری شایسته هستند.


عالی ترین مقام اجرایی استان یزد با تجلیل از مقام علمی دکتر بهزاد چهره ماندگار ریاضی کشور گفت: امروز شما از یک استاد یزدی تجلیل می کنید که شاخص بودن خود را به عنوان یک معلم در تمام عرصه ها و مراکز علمی و دانشگاهی نشان داده و با ذهن خلاق و تفکر ریاضی که داشته دانشجویان فراوانی را تربیت کرده است.


میرمحمدی ابراز امیدواری کرد که اساتید دانشگاه های استان با تلاش بیشتر در تربیت دانشجویان نخبه، ایران اسلامی را الگویی برای همه کشورهای دنیا قرار دهند تا جهانیان از بزرگواری و شرافت ملت ایران سخن گویند و هر گرشگر خارجی که وارد ایران می شود احساس کند در یک محیط علمی ، آرام و بالنده حضور یافته است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته