دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1396 - 12:00

میثاقیان: میزبانی را به پرسپولیس نمی‌دهیم/ باید از دیدار با صنعت‌نفت هم 3 امتیاز بگیریم

سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت: سیاه‌جامگان یادگار ابومسلم است و به خاطر هواداران قدیمی که دارد باید همه زورش را بزند تا در لیگ برتر بماند.
کد خبر : 170829

اکبر میثاقیان درباره دیدار حساس و 6 امتیازی سیاه‌جامگان برابر صنعت‌نفت آبادان به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «بازی بسیار دشواری داریم. صنعت‌نفت هم مثل ما اصلا دوست ندارد که سقوط کند و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته که مهم‌ترین آن شکست پرسپولیس بوده است. به طور حتم آنها برابر ما هم برای تساوی نمی‌‌آیند و تلاش می‌کنند که برنده از زمین خارج شوند ولی نیاز ما به برد بیشتر است و باید تیم پیروز میدان شویم.»


او ادامه داد: «صنعت‌نفت یکی از تیم های خوب فوتبال ماست که به‌خاطر مشکلاتی که داشته در جایگاه واقعی خود قرار نگرفته و مقابل ما با همه وجود بازی می‌کند. این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند ولی نباید فراموش کنیم که سیاه‌جامگان هم یادگار ابومسلم است و به خاطر هواداران قدیمی که دارد باید همه زورش را بزند تا در لیگ برتر بماند.»


سرمربی تیم سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: «تیم ما در چهار بازی قبلی شکست نخورده و هفته گذشته هم پس از سه تساوی موفق شدیم استقلال خوزستان را شکست دهیم ولی با توجه به پیروزی صبای‌قم همچنان در همان رده پانزدهم هستیم و باید برای ماندن در لیگ برتر پیروزی‌های بیشتری را کسب کنیم. هفته پیش سه تیم بالایی ما نتایج خوبی گرفتند و پیروزی ما برابر استقلال خوزستان فقط امیدهای‌مان را برای بقا زنده نگه داشت. باید از دیدار با صنعت‌نفت هم 3 امتیاز بگیریم تا فاصله‌مان با منطقه سقوط را کم کنیم و برای ماندن در لیگ برتر امیدوارتر شویم.»


وی درباره اینکه دیدار تیم‌های صبای‌قم و سایپا روز بعد از دیدار سیاه‌جامگان و صنعت‌نفت است و این موضوع در چهار هفته مانده به پایان لیگ شائبه‌برانگیز است، اظهارداشت: «این برنامه‌ای بوده که از هفته‌ها پیش به خاطر بازی‌های آسیایی حریفان این دو تیم ریخته شده اما سازمان لیگ با توجه به اینکه فاصله تیم‌ها با هم کم است، می‌توانست زمان بازی ما را یک روز عقب بیاندازد تا حرف و حدیثی ایجاد نشود. فکر کنم نظر کادرفنی تیم صنعت‌نفت هم با ما یکی باشد.»


میثاقیان درباره اینکه اعتراض به مسائل داوری در هفته‌های آخر زیاد شده، بیان داشت: «با توجه به اینکه قهرمانی پرسپولیس مسجل شده کمیته داوران باید برای دیدارهای تیم‌های پایین جدول که برای بقا تلاش زیادی می‌کنند و همچنین تیم هایی که برای دوم شدن و حتی کسب سهمیه آسیایی رقابت دارند از داوران باتجربه‌تری استفاده کند تا تیم‌ها بدون دغدغه با یکدیگر مسابقه دهند.»


او در خصوص دیدار هفته آخر تیمش برابر پرسپولیس و درخواست سرخ‌پوشان برای انجام بازی در ورزشگاه آزادی، یادآور شد: «با توجه به شرایط جدولی که داریم به طور حتم در هفته آخر باید برابر پرسپولیس هم به‌دنبال حداکثر امتیاز باشیم. هواداران سیاه‌جامگان دوست دارند تیم‌شان در لیگ برتر ماندگار شود و به‌طور حتم در آن بازی حمایت ویژه‌ای از ما انجام می‌دهند. در هیچ کجای دنیا هم رسم نیست که تیمی به واسطه آنکه قهرمانی اش مسجل شده، میزبانی دیدار آخر را از حریف خود سلب کند. ما در مشهد و در ورزشگاه ثامن از پرسپولیس میزبانی خواهیم کرد و به تهران نمی‌آییم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته