دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دو خبر از تماشاخانه ایرانشهر

تماشاخانه ایرانشهر به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت زینب (س) در روز چهارشنبه 23 فروردین ماه تنها میزبان نمایش «...و چند داستان دیگر» است که پیش از اذان مغرب و عشا به صحنه می رود.
کد خبر : 170798

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش های به صحنه رفته در اولین ماه سال 96 در تماشاخانه ایرانشهر، با استقبال مخاطبان و هنرمندان عرصه های مختلف اجرا می شوند.


تماشاخانه ایرانشهر 23 فروردین ماه تنها میزبان یک نمایش است


تماشاخانه ایرانشهر که این روزه میزبان چند نمایش است اما در این مجموعه نمایش « ... وچند داستان دیگر » به کارگردانی پیام لاریان روز چهارشنبه 23 فروردین ماه در شب سالروز وفات حضرت زینب (س)، پیش از اذان مغرب و عشا در ساعت 18:30 به صحنه می‌رود.


همچنین در روز پنجشنبه24 فروردین نیز نمایش های «سونات پاییزی» به کارگردانی جلال تهرانی ساعت 20:30 در سالن استاد سمندریان و « آوزارهای سر شام» به کارگردانی کاوه مهدوی ساعت 21 در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی( هر دو اجرا بعد از اذان مغرب و عشا ) به صحنه میروند. نمایش های «... وچند داستان دیگر» و «ولپن» پنجشنبه 24 فروردین ماه اجرا نمی‌شوند.


استقبال مخاطبان از اجراهای تماشاخانه ایرانشهر


این مجموعه تئاتری که فعالیت خود در سال 96 را با میزبانی 4 اثر نمایشی آغاز کرده که نمایش های «ولپن» به کارگردانی مهدی کوشکی و «آوازهای سر شام» به کارگردانی کاوه مهدوی در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی و «... و چند داستان دیگر» به کارگردانی پیام لاریان و «سونات پاییزی» به کارگردانی جلال تهرانی در سالن استاد سمندریان، هفته اول اجراهای خود را سپری می کنند.


طبق برنامه ریزی انجام شده، نمایش های «ولپن» و «آوازهای سر شام» که به ترتیب ساعت 17:15 و 21 به صحنه می روند تا 15 اردیبهشت ماه و نمایش های «... و چند داستان دیگر» و «سونات پاییزی» که به ترتیب ساعت 18:30 و 20:30 به صحنه می روند تا 17 اردیبهشت ماه به اجرای عمومی خود ادامه می دهند


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب