دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«محمد شریعتمداری» رییس ستاد روحانی شد

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان گفت: علت حذف آقای محمد شریعتمداری از لیست 5 کاندیدای ریاست جمهوری جبهه مستقلین و اعتدالگرایان مسئولیت اخیر ایشان یعنی ریاست ستاد انتخاباتی آقای روحانی است.
کد خبر : 170766

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا، قدرت‌علی حشمتیان رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان در گفت‌وگو با فارس،‌ با اشاره به آخرین تحرکات انتخاباتی این جبهه اظهار داشت: جبهه مستقلین و اعتدالگرایان بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت مستمر جلسات خود را در یکسال گذشته برگزار کرده و آخرین جلسه ما نیز در اسفند ماه سال گذشته با حضور تعدادی از احزاب، جمعیت‌ها و تشکل‌های سیاسی برگزار شد.


وی افزود: ما نخست 16 نفر را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری شناسایی کردیم که برای هر یک از هزار نفر سنجش افکار عمومی انجام شد و به ترتیب آراء بنده، علی مطهری، حسن روحانی، محمد شریعتمداری و حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی به عنوان پنج کاندیدای برتر انتخاب شدند.


حشمتیان خاطرنشان کرد: درمورد انتخابات شوراها نیز ابتدا 420 نفر در سطح کشور شناسایی کرده بودیم که به 142 نفر تقلیل پیدا کرد و در جلسه اخیر 42 نفر در حال حاضر به عنوان کاندیدای پیشنهادی در نظر گرفتیم که بزودی از این بین 21 نفر در صحنه باقی خواهند ماند.


رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان تاکید کرد: از بین 5 کاندیدای ریاست جمهوری در حال حاضر به دلیل اینکه آقای محمد شریعتمداری اخیرا به عنوان رئیس ستاد حسن روحانی می‌شوند از لیست جبهه مستقلین و اعتدالگرایان حذف شده‌اند.


وی تاکید کرد: چهار کاندیدای فعلی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان با ترتیب بنده، علی مطهری، حسن روحانی و محمد اشرفی اصفهانی هستند و ما در حال مذاکره با این افراد هستیم تا پایان مهلت ثبت‌نام‌ها یعنی 26 فروردین‌ ماه کاندیدای ما نهایی خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته