دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1396 - 13:39
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد:

میزبانی از معتکفین در جشنواره معنوی «سفرنامه مسجد»

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اجرای ویژه برنامه سفرنامه‌ مسجد خبر داد و افزود: به مناسبت اعتکاف رجبیه جشنواره معنوی سفرنامه مسجد ویژه اجرای نهمین دوره با تولید و توزیع محصول فرهنگی از 22 تا 24 فروردین از سوی اداره کل فرهنگی با همکاری مناطق 22 گانه برگزار می‌شود.
کد خبر : 170665

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی عبدالهی با اشاره به ویژه برنامه های 13 رجب اظهار کرد: به مناسبت سالروز میلاد امام علی (ع) ارائه‌ خدمات اجرایی و اتخاذ تمهیدات شایسته به منظور برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد شهر تهران، حمایت از برگزاری اعتکاف‌های دانشجویی دانشگاه‌های شهر تهران از جمله دانشگاه تهران، شریف، امیرکبیر و سایر دانشگاه‌ها، فضاسازی محیطی و تبلیغی با ارائه‌ پیام‌های محتوایی در مورد اعتکاف، اختصاص ظرفیت رسانه‌ای موسسه همشهری مشتمل بر روزنامه و مجلات وابسته به اخبار و برنامه‌های اعتکاف در شهر تهران و طراحی و تولید اپلیکیشن (نرم‌افزار تلفن همراه) محتوایی سفرنامه مسجد ویژه‌ی اعتکاف پیش بینی شده است.


وی یادآور شد: ویژه برنامه‌های میلاد حضرت امیرالمومنین(ع) در مساجد و سرای محلات به همت مناطق 22 گانه و با همکاری ستاد مدیریت محله برگزار می شود.


عبدالهی، از تولید و توزیع محصول فرهنگی ویژه 13 رجب از سوی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران خبر داد و افزود: به این مناسبت، به همت جوانان مناطق 22گانه، گل و کارت‌پستال در 40 نقطه پرتردد و مهم شهر تهران توزیع می‌شود.


وی از برپایی 44 ایستگاه صلواتی در مناطق پایتخت خبر داد و گفت: این ایستگاه‌ها از روز ولادت امام جواد(ع) تا میلاد حضرت علی(ع) به مدت 3 روز در هر منطقه 2 نقطه پرتردد برپا شده و با حضور هئیات مذهبی و نهادهای مردمی از شهروندان پذیرایی می‌کنند.


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برپایی کارگاه خوشنویسی و نقاشی خط در بوستان نهج‌البلاغه با عنوان حکمت‌نگاری با حضور 110 هنرمند و مشتمل بر 110 تابلو از حکمت‌ها و احادیث حضرت علی(ع) در منطقه دو را از دیگر برنامه های 13 رجب یاد کرد.


وی با اشاره به برگزاری جشن متمرکز فاخر در برج میلاد، عباس آباد و دریاچه خلیج فارس به مناسبت میلاد امام علی (ع) افزود: اهدای گل و کارت پستال به مسافرین مترو، برگزاری جشنواره تخفیف ویژه‌ ایام عید از فروشگاه‌ها و غرفه‌های تحت پوشش، فضاسازی تبلیغی و محیطی در فروشگاه‌ها و میادین و غرفه‌های تحت پوشش با آموزه‌های سیمای کارگزاران، یتیم‌نوازی و بخشندگی، فضاسازی سیمای بصری شهر با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تبلیغی از جمله پرتابل‌ها، بیلبوردها، عرشه‌های پل و با محوریت سه آموزه از سبک زندگی علوی با عناوین یتیم‌نوازی، سیمای کارگزاران و بخشندگی از دیگر برنامه های ماه رجب به شمار می‌رود.


عبدالهی خاطرنشان کرد: همچنین از دیگر برنامه‌های این مناسبت می توان به تجلیل و تکریم پدران شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور شهرداران مناطق، نواحی و ائمه جماعات شورایاری‌ها، اجرای کمپین "به سمت خدا" ویژه ماه رجب و آغاز فصل نیایش در سطح شهرداری و فضاسازی محیطی ایستگاه‌های منتخب BRT با نصب استیکر و محوریت آموزه‌های سه گانه سیمای کارگزاران، یتیم‌نوازی و بخشندگی، اشاره کرد.


وی با اعلام برگزاری مسابقه‌ نهج ‌البلاغه‌ خوانی ویژه کارکنان شهرداری تهران افزود: همچنین ظرفیت رسانه‌ای موسسه همشهری مشتمل بر روزنامه و مجلات وابسته به معرفی مولفه‌های سبک زندگی علوی و محوریت سه آموزه‎ی سیمای کارگزاران، یتیم نوازی و بخشندگی اختصاص می‌یابد.


انتهای پیام/

برچسب ها: اعتکاف ماه رجب
ارسال نظر
هلدینگ شایسته