دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1396 - 09:28

دربی تهران در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال؛ دیدار نفس گیر و حساس دانشگاه آزاد و شمیدر

در هفته ششم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال دو تیم شمیدر تهران و دانشگاه آزاد امروز به مصاف هم می روند.
کد خبر : 170473

به گزارش گروه ورزشی آنا، ششمین هفته از مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال، امروز دوشنبه برگزار می‌شود و سالن دانشگاه آزاد میزبان حساس‌ترین بازی هفته بین دانشگاه آزاد و شیمیدر است. در سه بازی قبل دانشگاه آزاد به پیروزی رسید و در این مسابقه هم با توجه به میزبانی و داشتن دو یار خارجی برای چهارمین برد به میدان می رود. شیمیدر هم در یک بازی معوقه مقابل شهرداری کاشان به میدان رفت و پیروز این دیدار شد. بنابراین در بازی امروز با روحیه بهتری مقابل دانشگاهی ها به میدان می آید.


پتروشیمی بندرامام مدعی اول قهرمانی در کاشان میزبان شهرداری کاشان است.جنوبی ها به دنبال این هستند که حدادی را در ترکیب تیم خود داشته باشند اما هنوز خبری از جذب این بازیکن نشده است.


نیروی زمینی در تهران میزبان نفت آبادان است. طبق توافق مسئولان دو تیم فرید اصلانی که از نیروی زمینی جدا شده و به تیم آبادانی پیوسته است نمی‌تواند مقابل تیم سابق خود به میدان برود.


دیگر جدال این هفته بین شهرداری‌ها خواهد بود. اراکی‌ها در این بازی میزبان تبریز هستند. مهران حاتمی سرمربی شهرداری تبریز به تازگی برای تقویت تیم خود بازیکن نیجریه‌ای جذب کرده و باید دید در اولین بازی خود در سال 96 چه نتیجه‌ای مقابل همنام اراکی خود کسب خواهند کرد.


برنامه بازی های هفته ششم:


شهرداری کاشان - پتروشیمی بندرامام


دانشگاه آزاد - شیمیدُر


نیروی زمینی - پالایش نفت آبادان


شهرداری اراک - شهرداری تبریز


تمامی بازی‌ها ساعت 16 برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته