دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حضور غرضی و فرزاد حسنی در دورهمی‌ حضوری یک گروه مجازی

غرضی: امام خمینی 5 بار مرا برای نخست وزیری پیشنهاد داد

گروهی که با عنوان «چلنج» در شبکه مجازی تلگرام ایجاد شده و اکثر اعضای آن را فعالان رسانه‌ای از طیف‌های مختلف تشکیل می‌دهند دومین نشست حضوری خود را برگزار کردند.
کد خبر : 17045

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، پنجشنبه 3 اردیبهشت اولین نشست دورهمی اعضای این گروه در فرحزاد تهران برگزار شد که توجه رسانه‌های مختلف را به خود جلب کرد و حتی شبکه خبر صدا و سیما در گزارشی به این نشست که یاسر هاشمی مهمان ویژه آن بود اشاره کرد.


در همین رابطه پنجشنبه هفته گذشته دومین نشست اعضای این گروه با حضور سید محمد غرضی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره پیشین و فرزاد حسنی مجری صدا و سیما برگزار شده است.


سید محمد غرضی در این جلسه به پرسش‌های حاضرین پاسخ داده است. در این رابطه روزنامه آرمان گزارش داده است که خبرنگاری درمورد معرفی غرضی به عنوان نخست‌وزیری پرسید.


غرضی توضیح داد: بنده را امام 5 مرتبه به نخست‌وزیری معرفی کرد و هر بار اتفاقی افتاد. در دفعه آخر بنده دعوت شدم که آقا گفتند من فردا شما را معرفی می‌کنم و دو کلمه بین ما مطرح شد. ایشان گفتند کار دولت سخت است و من پاسخ دادم خوزستان را برایتان خوب اداره کردم و ایشان گفتند من فردا شما را معرفی می‌کنم. پس رفتم منزل و خوابیدم صبح که آمدم دیدم اتفاقاتی شب قبل افتاده است. یعنی آقای‌ هاشمی، دو محسن (محسن رضایی و محسن رفیقدوست) را به جامعه مدرسین می‌فرستد و در آنجا آنها مطرح می‌کنند اگر غرضی نخست‌وزیر شود، برخی نهادها با او همراهی نمی‌کنند.


آنها به احمدآقا خبر می‌دهند و ایشان می‌گوید آقا تصمیم گرفته‌اند. آقای‌ هاشمی به مجلس می‌رود و می‌گوید دو گزینه داریم که یکی غرضی است و بعد از آن به نزد امام می‌رود و می‌گوید غرضی 60 رای آورده و گزینه دیگر 80 رای که البته مجلس قوانینی داشت و باید اول بحث می‌شد و در مجلس مطرح می‌گردید و درنتیجه پرسش و پاسخ آرا اعلام می‌شد.


تصاویری از این دو نشست را که در صفحه اینستاگرام این گروه منتشر شده است را در ادامه می‌بینید:




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته