دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1396 - 16:11
در گفت‌وگو با آنا؛

محمد پنجعلی: پرسپولیس کار سختی مقابل الریان دارد/ رضائیان برای بازگشتش به پرسپولیس با من تماس گرفت

پیشکسوت پرسپولیس گفت: رضائیان هفته قبل با من تماس گرفت که به اتفاق فرشاد پیوس به باشگاه برویم و در مورد بخشش او با مدیران باشگاه صحبت کنیم که متاسفانه فرصت نشد .
کد خبر : 170301

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در چهارمین بازی دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه(فردا) در ورزشگاه آزادی به مصاف الریان قطر می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار شانس زیادی برای صعود به دور بعد رقابت‌ها دارد. پرسپولیسی‌ها که در دیدار رفت مقابل این تیم با نتیجه 3 بر 1 مغلوب این تیم قطری شدند در این بازی به دنبال انتقام گرفتن از الریان هستند.


محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط پرسپولیس برای قرار گرفتن مقابل الریان گفت: «لیگ قهرمانان آسیا شرایطش با لیگ برتر فرق می‌کند و تیم‌هایی که در این مسابقات شرکت می‌کنند حرفه‌ای هستند. البته تیم‌های قطری مقابل تیم‌های قدرتمند شرق آسیا تیم‌های درجه دو محسوب می‌شوند. پرسپولیس کار سختی مقابل الریان در ورزشگاه آزادی دارد ولی باید به فکر برد در این دیدار باشد تا شرایطش در جدول را بهتر کند.»


وی ادامه داد: «در حال حاضر تیم‌ها حرفه‌ای شدند و بازی در داخل یا خارج خانه برای آنها فرقی نمی‌کند. به عنوان مثال تیم ملی قطر در اولین بازی مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه آزادی بهتر از ایران کار کرد و روی اشتباه دروازه‌بان خودشان بازی را واگذار کردند. الریان قطعا در بازی مقابل پرسپولیس هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و بازیکنان پرسپولیس باید حواس خودشان را جمع کنند.»


پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با نمایش ضعیف خط دفاعی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: «در بازی‌های داخلی فشاری که خط هافبک و مهاجم پرسپولیس روی تیم‌های دیگر می آورند باعث می‌شود تا فشار کمی روی خط دفاع پرسپولیس ایجاد شود اما در لیگ قهرمانان آسیا شرایط متفاوت است و تیم‌های عربی با دراختیار داشتن بازیکنان خارجی خوب فشار مضاعفی روی خط دفاعی پرسپولیس وارد می‌کنند و همین مساله باعث می‌شود تا این تیم گل‌های بیشتری نسبت به لیگ دریافت کند.»


وی افزود: «پرسپولیس در خط دفاعی بازیکن ندارد و مجبور است بازیکنانی که تخصص آنها بازی در کناره‌های خط دفاع است را به مرکز زمین منتقل کنند. در بازی رفت مقابل الریان هم شاهد بودیم که ربیع خواه که یک دفاع کناری است در غیاب انصاری در قلب خط دفاع کنار حسینی به میدان رفت.»


پنجعلی در مورد تمام شدن موضوع رضائیان در پرسپولیس و جدایی این بازیکن از باشگاه گفت: «همیشه بهترین تنبیه برای یک بازیکن جریمه است و اگر بازیکن را از باشگاه اخراج کنند ضررش را خود باشگاه می‌ بیند چون برای آن بازیکن سرمایه گذاری کرده‌ است. رضائیان هفته قبل با من تماس گرفت که به اتفاق فرشاد پیوس به باشگاه برویم و در مورد بخشش او با مدیران باشگاه صحبت کنیم که متاسفانه فرصت نشد و برانکو تکلیف رضائیان را زودتر از رفتن ما به باشگاه روشن کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته