دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انتصاب رییس مرکز سیمافیلم

با حکم معاون سیما، دکتر حسین کرمی به سمت رییس مرکز سیما فیلم منصوب شد.
کد خبر : 170294

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی سیما، دکتر سیدمرتضی میرباقری، دکتر حسین کرمی را به سمت رییس مرکز سیما فیلم منصوب کرد.


در حکم معاون سیما به ارایه منشور تولیدات نمایشی، برنامه پنج ساله و سالانه تولیدات نمایشی و اتخاذ تدابیر شایسته و لازم برای مدیریت محتوایی و برآورد سریال های شبکه های سیما و تلاش برای ارتقای سطح کیفی تولیدات نمایشی به ویژه در طبقه الف ویژه و نیز گسترش فیلم نامه نویسی برای تولید آثار فاخر بر اساس مولفه های دینی، آگاهی، اخلاق و امید اشاره شده است.


در این حکم به استفاده از دانش و تجربیات مدیران شبکه ها و گروه های فیلم و سریال شبکه ها و نیز اهل هنر در تولید آثار نمایشی در راستای اهداف و سیاست های سازمان و نیاز مخاطب تاکید ویژه شده است.


با تکیه زدن علی عسکری بر صندلی ریاست تلویزیون مجددا تلویزیون به سمت و سوی دوران عزت‌الله ضرغامی و ایجاد شبکه‌های جدیدحرکت کرد. یعنی اگر محمد سرافراز با نیت چابک سازی به تلویزیون آمد و مراکز متعدد در تلویزیون را تعطیل کرد، اما مدیریت کوتاه او و حاشیه‌هایی که برای ساخته شد اجازه اینکار به او داده نشد. حال عسکری مجددا مرکز سیما را فعال کرد و به حسین کرمی که پیش از این بر شبکه‌های تازه تاسیس نسیم، نمایش، تماشا مدیریت کرده بود، حکم داده داده شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته