دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1396 - 16:40
5 پاسخ پیشکسوت پرسپولیس به 5 سوال آنا

علی پروین: جدایی رضائیان از پرسپولیس بهترین تصمیم است/ هفته پنجم لیگ گفته بودم پرسپولیس قهرمان می‌شود

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط موجود بهتر است رضائیان از پرسپولیس جدا شود.
کد خبر : 170165

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، علی پروین که امروز برای حل مشکل رامین رضاییان در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود بعد از جلسه با علی‌اکبر طاهری در پاسخ به سوالات خبرنگار ورزشی آنا گفت: «با توجه به صحبت‌هایی که در جلسه مطرح شد صلاح نیست که دیگر رضائیان در پرسپولیس بماند. بهتر است با توجه به شرایط فعلی پرسپولیس او برای مدت یک سال از پرسپولیس جدا شود و در جایی دیگر بازی کند و بعد از یک سال دوباره به تیم برگردد.»


پروین در ادامه در مورد قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در لیگ برتر گفت: «اگر خاطرتان باشد بعد از هفته پنجم بود که به صراحت گفتم که پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود. در همان پنج هفته پرسپولیس نشان داد که کاملا شخصیت قهرمانی دارد. در همان زمان هم گفتم پرسپولیس چهار هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان می‌شود که امروز می‌بینید که پیش‌بینی‌ من کاملا درست از آب در آمد.»


سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص مصاف این تیم مقابل الریال قطر در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار آنا گفت: «امیدوارم پرسپولیس بتواند از این گروه صعود کند. شرایط این گروه به‌ گونه‌ای است که هر چهار تیم شانس صعود به مرحله بعد را دارند. سه امتیاز بازی با الریال می‌تواند به پرسپولیس کمک کند تا از این گروه بالا برود. امیدوارم هواداران برای تشویق تیم به ورزشگاه بروند. اگر ورزشگاه شلوغ نباشد، شاید برای تماشای بازی به استادیوم بروم.»


پروین که سال‌ها هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت در پایان درباره درباره شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی های مقدماتی جام جهانی گفت: «خوشبختانه تیم ملی نتایج خوبی گرفته و شرایط خوبی دارد. تیم ملی قطعاً به جام جهانی خواهد رفت و همه مردم خوشحال خواهند شد. امسال تنها سالی است که کار تیم ملی به اگر و اما نرسیده و می‌توانیم راحت به جام جهانی برویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته